Office Manager with Customer Care Experience

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Wellington active.


Vezi toate job-urile Office Manager with Customer Care Experience active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Wellington
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.05.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Wellington este prima companie din România care oferă programe integrate de corporate wellness, personalizate în funcție de nevoile și obiectivele fiecărui client. Oferim consultanță partenerilor noștri, identificăm împreună nevoile angajaților, apoi organizăm activități dedicate lor, chiar la sediul companiei. Livrăm un proiect “la cheie” și preluăm toate responsabilitățile organizării lui.
    Suntem o echipa tânără, plină de entuziasm și pasiune pentru ceea ce facem. Credem cu tarie ca putem cultiva, in toate companiile din Romania, o cultura de Corporate Health prin proiecte de impact care genereaza obiceiuri sanatoase si angajati fericiti.

    Cerinte

    Cum trebuie sa fii si ce trebuie sa stii:
    - Sa ai studii superioare finalizate
    - Sa ai foarte bune cunostinte de operare PC (MS Office avansat)
    - Abilitati excelente de comunicare si relationare
    - Limba engleza - nivel conversational;
    - Fire vesela, pozitiva, atitudine constructiva si prezenta agreabila;
    - Capacitate de analiza, sinteza si decizie, un bun organizator;
    - Capacitatea de a gestiona simultan mai multe task-uri si responabilitati;
    - Sa ai initiativa, sa fii proactiv si autodidact;
    - Sa ai o buna capacitatea de organizare a timpului si de prioritizare a sarcinilor.
    - Experienta pe o pozitie similara
    - Experienta in Customer Care
    - Carnet de conducere - Cat. B

    Responsabilitati

    Ce responsabilitati vei avea:
    - Te vei asigura in fiecare zi de buna relationare interdepartamentala
    - Vei prelua apelurile telefonice si vei raspunde la mesajele primite pe mail
    - Vei prelua, trimite si redirectiona corespondenta
    - Vei tine legatura directa cu clientii companiei si vei raspunde promt la toate solicitarile lor
    - Vei actualiza si intretine baza de date a clientilor prin intermediul platformei interne.
    - Vei mentine legatura directa cu furnizorii de servicii si produse si te vei asigura constant de necesarul pentru birou.

    Ce vei gasi la noi:
    - Echipa vesela, dinamica și prietenoasa
    - Cursuri de pregatire și dezvoltare profesionala
    - Salariu motivant
    - Masaj relaxant la birou

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (340)