HR Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile HR Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti potrivit pentru noi, daca:
    • Esti bun gospodar si orientat spre rezolvarea problemelor,
    • Esti entuziast, ai gandire logica si abordezi munca si sarcinile zilnice intr-o maniera pozitiva,
    • Succesul tau se bazeaza pe o buna organizare, atentie la detalii si o relationare eficienta si permanenta cu oamenii,
    • Cauti permanent solutii inovative pentru a-ti indeplini sarcinile,
    • Ai cunostinte medii in utilizarea pachetului Office si cunosti bine limba engleza,
    • O minima experienta profesionala similara reprezinta un avantaj.

    Noi apreciem oamenii care:
    • Sunt atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;
    • Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive colegilor si vizitatorilor;
    • Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    • Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente,
    • Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.

    Responsabilitati

    Obiectivele principale ale postului sunt legate de:
    • Administrarea locatiei ( relatia cu departamentele si partenerii externi care asigura buna functionare a acesteia, urmarirea si controlul curateniei, gestionarea consumabilelor)
    • Relatia cu vizitatorii si asigurarea protocolului,
    • Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat,
    • Suport pentru Directorul HR.

    Ti-am starnit interesul si vrei sa ne demonstrezi ca tu esti omul de care avem nevoie?
    Aplica acum si accepta provocarea de a fi cel mai bun!

    Alte informatii

    De ce Regina Maria?
    Pentru ca avem grija de oameni si credem in responsabilizarea lor prin oferirea tuturor instrumentelor necesare pentru atingerea succesului profesional. Suntem o echipa tanara si dinamica, ce se mareste o data cu extinderea companiei si care este gata sa te intampine cu mult entuziasm si sa iti ofere mediul perfect pentru dezvoltarea carierei tale.
    Daca esti pasionat de OAMENI, esti atras de domeniul resurselor umane si de cel medical deopotriva si iti doresti sa muncesti si sa inveti cat mai mult pentru a-ti construi o cariera, te asteptam in echipa celor mai buni oameni de HR pentru a ne oferi suport in administrarea locatiei, gestionarea relatiei cu vizitatorii precum si in activitatile de secretariat.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (200)