Asistent comercial-Popesti Leordeni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Asistent comercial-Popesti Leordeni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Popesti Leordeni
  • Actualizat la: 19.06.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    • Buna cunoastere a pietei de produse similare;
    • Abilitati de comunicare;
    • Atitudine pozitiva si persuasiune;
    • Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele;
    • Corectitudine si loialitate fata de firma, flexibilitate;
    • Spirit de ordine si disciplina.

    Responsabilitati

    Obiectivele postului:
    • Realizarea planului de vânzări prin vânzarea directă de produse in zona alocata;
    • Identificarea de noi clienti;
    • Cresterea cotei de piata a produselor;

    Descrierea sarcinilor / atribuţiilor / activităţilor postului:
    • Realizează planul lunar/trimestrial/anual de vânzări;
    • Prezinta si promoveaza direct produsele prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti;
    • Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor in zona in care actioneaza;
    • Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora;
    • Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti;
    • Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli;
    • Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal;

    Descrierea responsabilităţilor postului
    • Respectă procedurile interne legate de utilizarea autovehiculului primit în folosinţă;
    • Răspunde de buna desfăşurare a procesului de vânzare la nivelul zonei sale;
    • Acordă consultanţă şi feedback clienţilor în legătură cu produsele vândute;
    • Emite facturi catre clienti;
    • Emite chitante si incaseaza contravaloarea acestora atunci cand este cazul;
    • Emite dispozitii de plata atunci cand este cazul;
    • Raspunde de urmarirea incasarii comenzilor;

    Indicator de performanta:
    • Atingerea cifrei de vanzari planificate;
    • Atingerea margin (adaos comercial) planificat;
    • Depasirea cifrei de vanzari cu ...%.

    Nivelul de studii: Minimum studii medii – bacalaureat, eventual studii superioare.

    -Experienţa de lucru necesară (vechimea în specialitatea cerută de post): minim 6 luni.

    Alte informatii

    Calificarea necesară:
    • Permis de conducere categoria B;
    • Cunostinte limbi straine: engleza, preferabil nivel mediu sau avansat.

    Condiţiile postului de lucru:
    a. Programul de lucru: 8 ore/zi de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-17.30.
    b. Condiţiile materiale:
    • Deplasări: nu este cazul;
    • Spaţiu: birou de lucru;
    c. Condiţii suplimentare (fac parte din categoria de beneficii): Telefon mobil;
    d. Conditii de formare profesionala: Participa la training-uri de vanzari si de produse.

    Evoluţii posibile: poate avansa pe poziţia de agent de vanzari.