Agent Customer Support OTOPENI

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Best Value active.


Vezi toate job-urile Agent Customer Support OTOPENI active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Best Value
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Otopeni
  • Actualizat la: 11.05.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Millenium Pro Design - lider in Romania in domeniul Travel Retail. Misiunea noastra este de a oferi clientilor nostri produse si servicii de cea mai buna calitate, folosind tehnologii inovatoare si un mediu orientat catre client, pe baza carora clientul sa poata lua cele mai bune decizii de cumparare. Brand-ul nostrue este BESTVALUE - Duty Free Experience.

    Cerinte

    Experienta 1 an in Customer Service / Call Center
    Gandire logica
    Abilitati in intelegerea si folosirea sistemelor de gestiune integrate.
    Atentie la detalii si acuratete in activitate.
    Comunicare eficienta
    Atitudine orientata spre client.
    Disponibilitate in a lucra in paralel cu informatii diferite.
    Dorinta de a invata.
    PC: Microsoft Office
    Engleza - nivel business mediu

    Responsabilitati

    Rezolva solicitarile si reclamatiile clientilor prin mijloacele specifice (email, chat, telefon). Gaseste solutii alternative pentru rezolvarea reclamatiilor clientilor;
    Raspunde cu promptitudine solicitarilor;
    Ofera informatii corecte si complete clientilor referitoare la produsele si serviciile companiei;
    Promoveaza produsele si serviciile companiei prin intermediul liniei dedicate de apel;
    Efectueaza modificari in profilul clientilor, in conformitate cu procedurile in vigoare;
    Acorda asistenta si consiliere clientilor in utilizarea serviciilor;
    Actualizeaza date in sistem (introduce coduri sau clienti noi, actualizeaza datele clientilor). Creeaza documentele interne specifice inregistrarilor clientilor (rapoarte de ramburs, procese verbale, nota de ridicare catre firma de curierat);
    Intelege si comunica clar si concis detaliile / instructiunile de livrare. Transmite catre depozit datele necesare finalizarii comenzilor;
    Mentine legatura cu firma de curierat in ceea ce priveste livrarea comenzilor;
    Urmareste stadiul de livrare al unei comenzi si informeaza clientii asupra detaliilor de livrare;
    Respecta toate procedurile si politicile companiei.

    PROGRAM: Luni - Vineri: 09:00 - 17:30

    LOCATIE: Intrarea Narciselor, Otopeni 075100

    Alte informatii

    OFERTA:
    Salariu - 2000 de lei NET
    Indemnizatie de transport - 200 de lei NET
    Bonuri de masa - 15 lei/zi
    Bonusuri si produse de sarbatori

    PROGRAM: Luni - Vineri: 09:00 - 17:30

    LOCATIE: Intrarea Narciselor, Otopeni 075100

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (351)