Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Resurse Umane -limba germana
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Resurse Umane -limba germana active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.05.2020 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Oferim:
• Munca într-o echipă dinamică
• Dezvoltare profesională și personală
• Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe tări europene
• Pachet salarial motivant
• Bonuri de masă
• Asigurare medicală privată
Candidatul ideal:
• Studii superioare
• - Experienţă în domeniu resurselor umane (obligatoriu)
• - Experienta anterioara in prelucrarea si calcularea salariilor (avantaj)
• - Cunoştinţe de limba germana la nivel mediu B2 (obligatoriu)
• - Cunoştinţe operare calculator (Pachet MS Office) (obligatoriu)
• - Cunoştinţe de legislaţia muncii - (atestat inspector resurse umane constituie un avantaj)
• - Excelente abilităţi de comunicare
• - Persoană dinamică, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultat
Responsabilităţi:
• Oferă suport de specialitate personalului angajat
• - Întocmeşte rapoarte specifice activităţii de HR
• - Păstrează legătura cu reprezentanţii firmei externe de salarizare şi HR
• - Administrează sistemul de recrutare in cadrul companiei
• - Administrează beneficiile angajaților
• - Comunică cu autoritaţile si consultanţii externi in vederea respectării prevederilor legale
• - Lucrează la actualizarea permanentă a procedurilor interne ale companiei
• - Întocmeşte contracte individuale de muncă, acte adiţionale, decizii de desfacere a contractelor individuale de
muncă, conform prevederilor legale
• - Întocmeşte diferite adeverinţe solicitate de angajaţi
• - Gestionează concediile de odihnă şi evidenţele specifice administrării de personal
• - Verifică corectitudinea pontajelor primite de la sediu, depozit şi filiale
• - Lucrează activ la implementarea diferitelor proiecte internaționale in domeniul resurselor umane
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
STAGII DE PRACTICA IN RESURSE UMANE Aplica fara CV | |
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Resurse Umane Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la