Manager Clientela Companii Mici
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.Vezi toate job-urile Manager Clientela Companii Mici active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | BRD - Groupe Société Générale |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.04.2020 |
Remote work: | On-site |
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.
Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
- jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
- inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
- adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
- profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.
Pe scurt:
- 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
- 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.
Experienta in domeniul bancar – de preferat
Cunoasterea produselor si serviciilor bancii
Cunostinte de baza in domeniul analizei financiare
Cunoasterea documentelor normative ale bancii
Cunostinte economice, legislative, fiscale, in legatura cu domeniul bancar.
Cunostinte informatice : Word, Excel, PPT
Limbi straine (engleza, franceza)
Experienta necesara: min 1 an in vanzari; experienta bancara in vanzari este un avantaj
- Identifica si atrage noi clienti
- Analizeaza piata si identifica clientii potentiali, intra in relatie cu acestia si urmareste atragerea lor la banca;
- Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti alocat
- Urmăreşte optimizarea rentabilităţii la nivelul propriului portofoliu
- Contacteaza si stabileste intalniri cu clientii in vederea prezentari produselor si serviciilor bancii, precum si a documentatiei necesare solicitarii unui angajament
- Negociaza cu clientii conditii derogatorii, in limita mandatelor aprobate si in concordanta cu rentabilizarea relatiei cu clientii
- In vederea acordarii de angajamente, primeste documentatia necesara, inclusiv raportul de evaluare a garantiilor, efectueaza consultarile necesare in bazele de risc interne si externe si remite documentele, spre analiza, analistului de credit; daca este cazul, asigura completarea documentatiei, in colaborare cu Analistul de credit
- Calculeaza punctajul calitativ aferent contrapartidelor cu angajamente si urmareste actualizarea semestriala a acestuia
- Asigura gestionarea relatiilor cu clientii: primeste hotararea de aprobare, informeaza clientul asupra conditiilor de aprobare, asigura semnarea contractelor de credit si de garantie etc.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Timisoara Timisoara, Lugoj, | |
Director Agentie - Agentia Ziridava Arad, | |
STAGII DE PRACTICA IN FINANTE CONTABILITATE AUDIT Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la