Office Assistent

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vitas IFN SA active.


Vezi toate job-urile Office Assistent active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Vitas IFN SA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Administratie - Stiinte politice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 26.05.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă de profesioniști în domeniul micro-finanțării, cu experiență de peste 20 de ani pe piaţa din centrul şi vestul României.

    Din 1996, Vitas IFN a susţinut creșterea și dezvoltarea a peste 7.000 de mici întreprinderi, acordând peste 20.000 de împrumuturi, devenind astfel unul dintre pionierii creditării bazate pe analiza fluxului de numerar și a capacității reale de plată.

    Cultura noastra organizationala se concentreaza pe formare, dezvoltare si managementul talentelor in toate ariile incluse in sectorul financiar bancar.

    Cerinte

    Un/O coleg/a organizat/a si responsabil/a, bun cunoscator a MS Word si Excel;
    Experienta anterioara in administrativ si/sau logistica este un plus;
    Jucator de echipa veritabil, flexibil si adaptabil;

    Iti oferim:
    O echipa minunata de care sa te ocupi si alaturi de care sa faci performanta;
    Dezvoltarea carierei intr-un mediu international si multi-disciplinar;
    Pachet salarial atractiv si beneficii pe termen lung;

    Responsabilitati

    Preluarea apelurilor telefonice, a mesajelor si primirea vizitatorilor;
    Mentinerea unei bune functionalitati administrative pentru sediul central si teritoriu (aprovizionare, autorizatii, relatia cu funizorii);
    Organizarea evenimentelor pentru angajati si rezervarile in cazul deplasarilor;
    Ofera suport pentru departamentul de Resurse Umane
    Gestioneaza parcul auto
    Este responsabil de SSM si PSI
    Tine registru de casa si mentine relatia cu autoritatile care intra in aria de responsabilitate
    Se ocupa de arhivare si casare conform reglementarilor in vigoare

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Arad, Timisoara, Titu,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (25)