Customer support (back-office)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Customer support (back-office) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.03.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group România recrutează pentru partenerul sau, o importata companie multinationala producatoare si distribuitoare de echipamente de protectie si securitate, candidati pentru rolul de Customer Support.

    Locatie: Chiajna, Ilfov (transport asigurat de la statia de metrou Gorjului)Experienta anterioara de lucru intr-unul dintre departamentele: logistica, back office, administrativ, customer care, call center;

    - Cunostinte de limba engleza;
    - Cunostinte Microsoft Office (in special Excel);
    - Excelente abilitati de comunicare;
    - Atentie la detalii.

    Responsabilitati

    - Plasarea comenzilor in sistem;
    - Urmarirea stadiului de livrare al comenzilor si informarea clientilor asupra detaliilor de livrare;
    - Gestionarea eficienta a stocurilor, prin verificarea disponibilitatii marfurilor;
    - Emiterea facturilor, a notelor de livrare si a chitantelor;
    - Preluarea, inregistrarea si rezolvarea reclamatiilor primite din partea clientilor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv;
    - Tichete de masa;
    - Program de lucru office, L-V, orele 08.00 - 16.30;
    - Mediu profesionist de lucru.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (282)