Contabil

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 11.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - absolvent studii superioare (contabilitate/informatica de gestiune);
    - eperienta anterioara in domeniu;
    - persoana organizata, atentie la detalii;
    - cunostinte privind legislatia contabila;
    - experienta anterioara in companii de retail - prezinta avantaj.

    Responsabilitati

    - se asigura de corectitudinea documentelor contabile primite de la furnizori, clienti, colaboratori;
    - efectueaza inregistrarile contabile conform legislatiei fiscale in vigoare;
    - verifica datele introduse in programul de contabilitate;
    - pastreaza evidenta contabila si urmareste furnizori/clienti interni/externi;
    - pastreaza evidenta contabila a stocurilor, imobilizarilor si a cheltuielilor in avans;
    - participa la elaborarea situatiilor pentru audit sau controale;
    - intocmeste situatii contabile diverse privind: mijloace fixe, reconcilieri conturi terti, alte situatii cerute de catre seful direct sau management;
    - verifica jurnalele de cumparari/vanzari, reconcilieaza soldurile de stocuri, deconturi, avansuri salariati;
    - responsabil de situatiile contabile specifice receptiilor de marfa, inventarelor;
    - claseaza si pastreaza toate actele justificative de cheltuieli, documente contabile, fisele, balantele de verificare;
    - verifica documentele si rapoartele de contabilitate primara (acolo unde este cazul);
    - extrage din programele contabile situatii si rapoarte financiar-contabile pentru informarea clientilor (facturilor emise/neincasate, balante de verificare, etc.);
    - asigura pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale;
    - pastreaza legatura cu firma de contabilitate.