Customer Care Support with Italian

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HRS Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Care Support with Italian active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.06.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    - Obligatoriu cunostinte limba italiana nivel avansat, preferabil si limba engleza nivel mediu;
    - Cunostinte bune pachet Microsoft Office;
    - Disponibilitate pentru lucrul in ture, 8 ore/zi, Luni - Duminica (in functie de activitatea desfasurata programul poate fi de zi L-D sau de zi+noapte L-D);
    - Absolvent de studii liceale sau superioare;
    - Viitorul nostru coleg este o persoana multitasking cu dorinta de invatare, sociabila, responsabila, cu bune abilitati de comunicare si cu o mentalitate orientata catre client, calitate necesara pentru oferirea unor servicii de calitate.

    Responsabilitati

    - Gestioneaza activităti de asistenta suport prin intermediul apelurilor inbound / outbound, ticket on-line, e-mailuri pentru servicii care se incadreaza in aria de activitate si conform cu activitatile de Business Continuity. Serviciile oferite sunt de informare si / sau suport pentru diferite produse bancare (POS, aplicatii de Online Banking, carduri debit/credit);
    - Gestioneaza activitătile operative stabilite pe baza obiectivelor și priorităților / termenelor atribuite de responsabilul său, utilizand aplicatii informatice și softul specializat, in conformitate cu manualele, criteriile, practicile și procedurile predefinite;
    - Dobandește cunostintele și abilitătile tehnice și operative necesare pentru desfasurarea activitatii;
    - Cauta informațiile solicitate de client utilizand instrumentele disponibile;
    - Documenteaza toate informatiile legate de apel în conformitate cu procedurile standard de operare;
    - Identifica prioritătile pentru apelurile in asteptare;
    - Identifica, raportează și gestionează incidentele legate de serviciul efectuat;
    - Ofera solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile
    - Companiei si nevoile clientilor;
    - Respecta standardele de calitate ale Companiei in ceea ce priveste raportul cu clientii sai.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (325)