Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Experienta pe un post similar – minim 3 ani
    Studii superioare
    Cursurile de specialitate constituie un avantaj
    Limba engleza – fluent ( scris si vorbit) – obligatoriu
    Cunostinte avansate de utilizare PC ( word, excel, power point, microsoft outlook)
    Capacitate de a lucra cu dead-line-uri si de a selectiona prioritatile
    Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine, initiativa
    Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonala

    Responsabilitati

    • Realizarea corespondentei de afaceri cu partenerii externi si colaboratorii firmei
    • Preluare si redirectionare apeluri telefonice catre persoanele vizate
    • Participa la sedinte si tehnoredacteaza concluziile sedintelor
    • Organizare protocol (mese festive in-house si rezervari la restaurante)
    • Rezervari bilete de avion pe rute externe si interne si rezervari hoteluri
    • Implicare in organizare evenimente firma
    • Aprovizionarea firmei cu consumabile (birotica – papetarie)
    • Primeste rapoartele colegilor din diverse departemente, le centralizeaza si le preda Directorului General
    • Completeaza diverse situatii la zi privind : importurile, cheltuielile privind cazarea si deplasarile, protocolul, etc

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    3800 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (40)