Analist Strategii Colectare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile Analist Strategii Colectare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.03.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    Cunoştinţe:

    Utilizarea eficientă a sistemului informaţional;
    Cooperarea cu alte departamente ale companiei din România / Ungaria şi străinătate;
    Cooperarea cu agenţiile externe de recuperări creanţe şi cu reprezentanţii legali;
    Raportare şi statistică;
    Cunoştinţe de limbă engleză – nivel mediu (scris si vorbit);
    Cunostinte MS Office (Excel, Word, Power Point).
    Abilităţi
    Abilitate de a planifica şi organiza activitatea proprie;
    Abilitatea de a lucra cu termene-limite;
    Flexibilitate;
    Aptitudini în efectuarea operaţiilor matematice/logice;
    Spirit analitic;
    Orientare către clienţi;
    Atenție la detalii;
    Bune aptitudini interpersonale;
    Capacitate de decizie în situații curente și de excepție;
    Inițiativă.

    Responsabilitati

    Ce vei face mai exact:

    Vei oferi suport in dezvoltarea, implementarea si monitorizarea strategiilor de colectare si a planurilor generale de colectare / recuperare.
    Vei gestiona procesul de vanzare creanțe neperformante ( atat vanzarile recurente cat si One Off).
    Vei gestiona procesul de notificare și raportare la Biroul de Credit.
    Vei monitoriza segmentarea clienților în conformitate cu strategiile aprobate.
    Vei analiza strategiile de colectare in vigoare si propune abordari noi.
    Vei analiza și raporta performanța activității de colectare, identifica principalele cauze și propune soluții de îmbunătățire.
    Vei pregati analize și rapoarte ad-hoc cu privire la activitatea de recuperare a debitelor.
    Vei asigura suport departamentului Reclamatii si Juridic oferind informatiile solicitate cu privire la clientii cesionati.