Receptionist - Front Office International Low Firm (Universitatii Area)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile QLT active.


Vezi toate job-urile Receptionist - Front Office International Low Firm (Universitatii Area) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: QLT
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.03.2020
    Scurta descriere a companiei

    Simți că a venit momentul să faci o schimbare în carieră? Dacă ești în căutarea unui job de calitate, te invităm să ne trimiti cv-ul. Mâine poate fi prima zi în care să vă valorificați potențialul exact așa cum doriți.

    "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"

    Cerinte

    Firma de avocatura internationala cu biroul situat in zona Universitatii.

    Cerinte:
    • Studii medii de preferat;
    • Experienta anterioară într-o poziţie similară constituie un avantaj;
    • Fluenţă în limba engleză ( scris, citit, vorbit);
    • Cunoştinţe operare pe calculator (Word, Excel, Power Point, Outlook);
    • Competenţe foarte bune de organizare şi comunicare;
    • Capabil să lucreze bine cu toate tipurile de oameni;
    • Orientat spre soluţii;
    • Ţinută profesională.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Preluarea/direcţionarea apelurilor telefonice şi primirea/ trimiterea faxurilor;
    • Preluarea şi transmiterea mesajelor;
    • Rezervarea sălilor de întâlniri şi asigurarea protocolului;
    • Întâmpinarea clientilor;
    • Formatarea documentelor conform standardelor interne;
    • Participarea la organizarea diverselor evenimente ale Firmei;
    • Achiziţionarea produselor de protocol, papetărie, etc.;
    • Asigurarea trimiterea/primirea/inregistrarea corespondenţei (posta, curieri, fax etc);
    • Asigura producerea şi modificarea documentelor in format electronic;
    • Asigura activitatea de scanare, tipărire, fotocopiere şi alte activităţi specifice departamentului administrativ;
    • Efectueaza revizuiri/modificări/comparaţii/corecturi de documente;
    • Efectueaza rapoarte si inregistrari in sistemele de management si informatice ale Firmei.

    Alte informatii

    Oferta:
    • Contract norma intreaga, nedeterminat;
    • Salariu negociabil 2800-3300 lei net;
    • Tichete de masa, asigurare medicala privata;
    • Program L-V, 9-18.00.