Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Receptionist - Front Office International Low Firm (Universitatii Area)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.Vezi toate job-urile Receptionist - Front Office International Low Firm (Universitatii Area) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | QLT® Group România | Recrutare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.03.2020 |
Remote work: | On-site |
MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare
Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.
Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.
"Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"
Firma de avocatura internationala cu biroul situat in zona Universitatii.
Cerinte:
• Studii medii de preferat;
• Experienta anterioară într-o poziţie similară constituie un avantaj;
• Fluenţă în limba engleză ( scris, citit, vorbit);
• Cunoştinţe operare pe calculator (Word, Excel, Power Point, Outlook);
• Competenţe foarte bune de organizare şi comunicare;
• Capabil să lucreze bine cu toate tipurile de oameni;
• Orientat spre soluţii;
• Ţinută profesională.
Responsabilitati:
• Preluarea/direcţionarea apelurilor telefonice şi primirea/ trimiterea faxurilor;
• Preluarea şi transmiterea mesajelor;
• Rezervarea sălilor de întâlniri şi asigurarea protocolului;
• Întâmpinarea clientilor;
• Formatarea documentelor conform standardelor interne;
• Participarea la organizarea diverselor evenimente ale Firmei;
• Achiziţionarea produselor de protocol, papetărie, etc.;
• Asigurarea trimiterea/primirea/inregistrarea corespondenţei (posta, curieri, fax etc);
• Asigura producerea şi modificarea documentelor in format electronic;
• Asigura activitatea de scanare, tipărire, fotocopiere şi alte activităţi specifice departamentului administrativ;
• Efectueaza revizuiri/modificări/comparaţii/corecturi de documente;
• Efectueaza rapoarte si inregistrari in sistemele de management si informatice ale Firmei.
Oferta:
• Contract norma intreaga, nedeterminat;
• Salariu negociabil 2800-3300 lei net;
• Tichete de masa, asigurare medicala privata;
• Program L-V, 9-18.00.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Front Desk Consultant Aplica fara CV | |
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Front Office Assistant Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (70) |
Raporteaza eroarea la