Specialist Administrare Personal

This job is no longer active!

View all jobs Rompetrol - KMG International active


View all jobs Specialist Administrare Personal active on Hipo.ro

View all jobs Human Resources - Psychology active on Hipo.ro


Employer: Rompetrol - KMG International
Domain:
  • Human Resources - Psychology
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 11.03.2020
    Remote work: On-site
    Short company description

    We are a Romanian brand that evolved to an international group that produces and delivers energy products. With 6,000 employees and a wide range of jobs, Rompetrol has operations in Europe and Central Asia, from oil trading and refining to petrochemicals production, retail and marketing of petroleum products to providing services to other operators in the Energy industry.

    Requirements


    Responsabilitati:

    Gestionarea proceselor si fluxului de documente cerute de lege sau de procedurile interne pentru segmentul de angajati/ client/ business de care se ocupa;
    Aplicarea in mod corect  a prevederilor contractului individual de munca si a Contractelor Colective de Munca precum si  a legislatiei in vigoare;
    Implementarea modificarilor legislative care au impact asupra activitatii profesionale; 
    Dezvoltarea propunerilor si solutiilor de imbunatatire a proceselor, procedurilor de lucru si solutiilor care sa asigure optimizarea propriei activitati dar si a activitatilor la nivel de echipa;
    Administrarea documentelor asociate procesului de somaj tehnic conform cu prevederile legale in domeniu;                      
    Administrarea documentelor asociate proceselor de concediere colectiva si individuala, pentru a sustine intr-un mod eficient programele de restructurare desfasurate de companie in conformitate cu prevederile legale in vigoare;                                                                        
    Coordonarea si documentarea cercetarilor disciplinare in scopul gestionarii eficiente a relatiilor de munca din cadrul companiei in conformitate cu prevederile legale in vigoare, pentru unitatile din Bucuresti si tara.

    Cerinte:
    Studii superioare finalizate;
    Minim 3  ani experienta pe o pozitie similara, cu expunere pe urmatoarele arii: administrare de personal, cercetari disciplinare, concedieri colective / individuale, litigii de munca, somaj tehnic;
    Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
    Bune cunostinte MS Office (Word, Excel);
    Excelente abilitati de organizare, prioritizare si planificare;
    Capacitate de sinteza si analiza;
    Excelente abilitati de comunicare.

    Responsibilities

    Responsabilitati:

    Gestionarea proceselor si fluxului de documente cerute de lege sau de procedurile interne pentru segmentul de angajati/ client/ business de care se ocupa;
    Aplicarea in mod corect  a prevederilor contractului individual de munca si a Contractelor Colective de Munca precum si  a legislatiei in vigoare;
    Implementarea modificarilor legislative care au impact asupra activitatii profesionale; 
    Dezvoltarea propunerilor si solutiilor de imbunatatire a proceselor, procedurilor de lucru si solutiilor care sa asigure optimizarea propriei activitati dar si a activitatilor la nivel de echipa;
    Administrarea documentelor asociate procesului de somaj tehnic conform cu prevederile legale in domeniu;                      
    Administrarea documentelor asociate proceselor de concediere colectiva si individuala, pentru a sustine intr-un mod eficient programele de restructurare desfasurate de companie in conformitate cu prevederile legale in vigoare;                                                                        
    Coordonarea si documentarea cercetarilor disciplinare in scopul gestionarii eficiente a relatiilor de munca din cadrul companiei in conformitate cu prevederile legale in vigoare, pentru unitatile din Bucuresti si tara.

    Cerinte:
    Studii superioare finalizate;
    Minim 3  ani experienta pe o pozitie similara, cu expunere pe urmatoarele arii: administrare de personal, cercetari disciplinare, concedieri colective / individuale, litigii de munca, somaj tehnic;
    Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
    Bune cunostinte MS Office (Word, Excel);
    Excelente abilitati de organizare, prioritizare si planificare;
    Capacitate de sinteza si analiza;
    Excelente abilitati de comunicare.

    Other info

    Rompetrol, part of KMG International, is the place where thousands of minds spread throughout 11 countries are connecting to each other to create the energy we all need to get further. You may think of us as an Oil & Gas powerhouse, which combines the strength of the experienced with the eagerness of the new. This is how we grew over the past 40 years into a group of true professionals, specialized in diverse fields of work: Trading, Refining & Petrochemicals, Retail, Industrial Services. We believe that through trial and perseverance, true ambition is inspired and success achieved. With this reasoning, we intend to welcome you to our Rompetrol family and help you reach your full potential. So, are you ready to begin or continue your career, in a diverse and fulfilling environment?

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (45)