Call Center Banking Officer - perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Garanti BBVA Romania active.


Vezi toate job-urile Call Center Banking Officer - perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Garanti BBVA Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.05.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Garanti BBVA Romania am creat un climat care inspiră colaborarea și comunicarea. Am  construit astfel o echipă unită și energică, care pune întotdeauna clientul pe primul loc. Susținem aspirațiile colegilor noștri și îi încurajăm să se perfecționeze continuu și să își urmeze pasiunile. Ca echipă, ne preocupă creșterea eficienței operaționale și îmbunătățirea constantă a serviciilor oferite clienților.

    Cerinte

    - University Degree ;
    - Good communication skills;
    - Good listening skills and problem solving attitude;
    - Good English command;
    - MS Office knowledge;
    - Strong customer focus;
    - Open-minded;
    - Team player spirit;
    - Acceptance of working in shifts, with a full-time labor contract.

    Responsabilitati

    - Answers all incoming calls and e-mails received through Call Center within the established working hours;
    - Provides complete information in due time, by phone or by e-mail, about products and services to Banks existing and potential customers;
    - Processes customers requests at the same time;
    - Identifies customers needs for Banks products and services;
    - Sells full range of products and services via phone and e-mail;
    - Actively solves customers demands and requests, assuring customers satisfaction;
    - Executes accurate transactions in real time, at customers order;
    - Recording and forwarding clients complaints to the relevant Banks departments, in order to ensure satisfaction of customers needs;
    -Performs other call center specific activities.

    Alte informatii

    Pachetul salarial include:
    - salariul fix;
    - bonus lunar;
    - bonuri de masa;
    - abonament pentru servicii medicale;
    - beneficii oferite de parteneri externi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (175)