Key Account Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Key Account Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2020
    Scurta descriere a companiei

    Am intrat pe piața de curierat din România de peste 12 ani și oferim servicii standardizate și specifice la nivel national.
    Pentru că ne tratăm clienții cu același respect cu care ne-am dori să fim tratați, cerințele lor și timpii de livrare sunt mereu o prioritate pentru noi. Desi in prezent, raportat la termenul de livrare realizat, ne situam in media superioara a pietei de curierat romanesti, pentru anul 2020 ne-am propus sa depasim standardele vest-europene si sa obtinem cel mai bun procent de livrare ‘’on time’, din piata.
    Avem planuri ambițioase care vor viza dezvoltarea accelerată a rețelei și, pentru că ne dorim să fim mereu cu un pas înainte, investim masiv în tehnologie pentru a construi un model de business foarte ușor adaptabil la condițiile pieței și pentru a răspunde rapid nevoilor clienților noștri.

    Cerinte

    Cunostinte operare calculator (inclusiv pachetul Microsoft Office);
    Minim 6 luni experienta in domeniul de relatii cu clientii - reprezinta avantaj;
    Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    Abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor;
    Abilitati de comunicare si atentie la detalii;
    Curiozitate, perseverenta si pasiune pentru activitatea desfasurata;
    Atitudine proactiva, viteza de reactie si capacitate de a relationa cu usurinta in relatia cu clientii;

    Responsabilitati

    Interactiune constanta cu clientii companiei: telefonic, in scris sau vizite la sediile clientilor;
    Intocmirea rapoartelor zilnic si gestionarea trimiterilor in functie de solicitarea clientului, prin verificarea sau modificarea datelor in sistem;
    Mentinerea legaturii cu alte departamente din cadrul companiei;
    Monitorizare stadiul de livrare al unei expedieri si informarea proactiva a clientilor asupra detaliilor de livrare;
    Solutionarea reclamatiilor pentru clientii din portofoliu;
    Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti;
    Contribuie la optimizarea proceselor tinand cont de perspectiva clientilor, beneficiile aduse companiei;