Agent Suport Pasageri cu limba engleza (Proiect Airlines)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Agent Suport Pasageri cu limba engleza (Proiect Airlines) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.03.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital 100% romanesc ce activeaza pe piata serviciilor de BPO din Romania. In prezent, avem doua trei puncte de lucru, in Bucuresti, Valcea si Bacau si deservim clienti din 13 industrii diferite. Ne mandrim cu o echipa de 450 de profesionisti, 250 de statii de lucru, proiecte desfasurate in 8 limbi straine si aproximativ 10 milioane de interactiuni anuale. Oferim clientilor nostri servicii de contact center, back-office, programe de coaching, solutii SaaS si servicii de recrutare si inchiriere de personal.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    Esti o persoana empatica si vorbareata care poate rezolva orice problema cu zambetul pe buze? Imbarca-te in calatoria carierei tale si alatura-te noii noastre echipe de suport clienti!
    Viitorii colegi vor asigura cu profesionalism si entuziasm suportul necesar pentru pasagerii care utilizeaza servicii Airlines.
    Noi nu cerem experienta, noi oferim experienta!

    Ce ne dorim de la tine?

    Cunostinte de limba Engleza nivel avansat;
    Foarte bune abilitati de comunicare si claritate in exprimare;
    Empatie, adaptabilitate si orientare catre clienti;
    Experienta in domendiul travel/ turism constituie avantaj;
    Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre;
    Spirit de echipa si mult entuziasm;
    Flexibilitate pentru un program in ture 8 ore/zi (pentru turele de weekend se ofera liber in timpul saptamanii)

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    Care va fi rolul tau?

    Prezentarea companiei in relatiile cu pasagerii, respectand standardele de calitate specifice activitatii;
    Preluarea telefonica a solicitarilor pasagerilor in limba romana/engleza;
    Oferirea de detalii referitoare la serviciile companiei, tarife, conditii de calatorie;
    Rezolvarea prompta si intr-un mod profesionist a situatiilor intampinate de pasageri;
    Comunicarea eficienta cu celalalte departamente vizavi de situatiile complexe ce pot interveni.​

    Alte informatii

    Ce iti oferim?
    Mediu de lucru placut;
    Colaborare de lunga durata si training de start platit;
    Servicii medicale private la Regina Maria;
    Posibilitatea de a imprumuta carti din biblioteca Bookster;
    Posibilitati reale de crestere profesionala si promovare in cadrul companiei;
    Training-uri ocazionale de dezvoltare profesionala;
    Alti peste 500 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;