Consultant retentie clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile WEDOHR active.


Vezi toate job-urile Consultant retentie clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: WEDOHR
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    WeDoHR team, with more than 15 years of experience in the field of Human Resources, provides complete, professional and dedicated services to the specific needs of our clients in the field of human resources management.
    The role of WEDOHR as a provider of recruitment services for our clients is to enable partners to focus on business development and take on the role of identifying and attracting the most suitable candidates for partner organisations.

    Cerinte

    - lejeritate in comunicare, cu o atitudine proactiva, orientata spre client
    - dorinta permanenta de a ajuta pe cei din jur
    - lejeritate in comunicarea prin telefon
    - deschidere si interes constant spre invatare de informatii noi
    - atentie la detalii
    - capacitate de automotivare, avand o dorinta permanenta de a inregistra rezultate tot mai mari si implicit
    castiguri tot mai consistente
    - autenticitate si sinceritate.

    Responsabilitati

    - vei contacta telefonic potentialii clienti care au beneficiat de o perioada de utilizare gratuita a softului nostru de Facturare si Gestiune, avand ca si obiectiv final continuare in utilizarea SmartBill de catre acestia, pe baza unui abonament
    - vei desfasura o activitate de vanzare consultativa, axata in special pe nevoile viitorului nostru client
    - vei propune pachetul de facturare optim, in functie de dimensiunea si nevoia reala a viitorului client
    - vei comunica de fiecare data cand este nevoie, pe email sau telefonic cu acesta, in vederea modificarii abonamentului pe care acesta il utilizeaza
    - vei prelua apeluri de la clientii existenti in portofoliul tau si ii vei ghida in alegerea abonamentului potrivit sau in utilizarea softului SmartBill, in situatii simple, care nu impun implicarea departamentului de Suport Tehnic

    Nu te speria, imediat dupa angajare vei intra in perioada de training, unde vei avea acces la absolut toate informatiile necesare pentru ca tu sa iti poti desfasura activitatea cu succes.

    Alte informatii

    Smart Bill este cel mai bun prieten al antreprenorului roman, care ofera suport in probleme de facturare, gestiune, raportare. SmartBill este in primul rand despre oameni; ne pasa unii de altii, de munca noastra, de clienti:)
    Vino sa faci parte dintr-o echipa cum nu mai e alta!

    - sediu colorat, cu o atmosfera de lucru prietenoasa, localizat in Piata Unirii dupa aceasta perioada, deocamdata lucrul de acasa
    - pachet salarial ofertant
    - asigurare medicala
    - team building-uri lunare, zile tematice si activitati relaxante.