Problem Solving Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile iCredit active.


Vezi toate job-urile Problem Solving Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: iCredit
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Juridic
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina.

    În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate.

    În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    - Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala;
    - Creativitate si dorinta de a invata constant;
    - Spirit de observatie, rabdare si viteza de reactie;
    - Perseverenta, orientare catre client si rezultate
    - Abilitati de organizare a timpului;
    - Flexibilitate si adaptabilitate in tratarea sesizarilor diverse: Birou de credit, Fraude, Comportament angajati, Conditii contractuale, etc
    - Capacitate de a evalua si a lua decizii prompte
    - Spirit de echipa, buna relationare si gestionare a conflictelor;
    - Cunostinte operare PC: Microsoft Office, Windows

    Responsabilitati

    Responsabilitatile locului de munca:

    - Raspunde solicitarilor clientilor, ofera asistenta prin telefon si e-mail
    - Gestioneaza relatiile cu alte departamente, structuri implicate în procesul de solutionare a reclamatiilor
    - Raportare zilnica, saptamanala si/sau lunara
    - Contacteaza clientii in vederea conslidarii relatiei client-companie
    - Proceseaza datele si inregistreaza in baza de date a companiei
    - Mentine o buna relatie cu clientii
    - Efectueaza actiuni de revizuire/actualizare a bazelor de date

    Alte informatii

    Ce oferim:

    - Mediu tanar de lucru, placut si motivant
    - Traininguri;
    - Posibilitati de dezvoltare intern si international;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (124)