Call center & social media representative

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Am intrat pe piața de curierat din România de peste 12 ani și oferim servicii standardizate și specifice la nivel national.
    Pentru că ne tratăm clienții cu același respect cu care ne-am dori să fim tratați, cerințele lor și timpii de livrare sunt mereu o prioritate pentru noi. Desi in prezent, raportat la termenul de livrare realizat, ne situam in media superioara a pietei de curierat romanesti, pentru anul 2020 ne-am propus sa depasim standardele vest-europene si sa obtinem cel mai bun procent de livrare ‘’on time’, din piata.
    Avem planuri ambițioase care vor viza dezvoltarea accelerată a rețelei și, pentru că ne dorim să fim mereu cu un pas înainte, investim masiv în tehnologie pentru a construi un model de business foarte ușor adaptabil la condițiile pieței și pentru a răspunde rapid nevoilor clienților noștri.

    Cerinte

    Suntem in cautarea unei persoane care sa se alature departamentului nostru!
    Aplica acum daca ai:

    -Cunostinte operare calculator si pachetul MS Office;
    -Bune abilitati de comunicare si ascultare activa;
    -Atitudine pozitiva si orientare catre client;
    -Spirit de echipa si initiativa;
    -Pasiune pentru social media;
    -Experienta in domeniu - reprezinta avantaj.

    Responsabilitati

    Activitatea se va desfasura de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 - 18:00 si va consta in:

    -Preluarea apelurilor telefonice primite de la clienti;
    -Rezolvarea situatiilor intampinate de clienti, conform reglementarilor interne;
    -Colaborarea cu celelalte departamente din cadrul companiei;
    -Preluarea solicitarilor primite pe platformele social media si oferirea raspunsurilor catre clienti;