Asistent departament logistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile mateco Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent departament logistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: mateco Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.05.2020
    Remote work: On-site

    Esti pasionat/a de logistica? Iti place relationarea cu clientii, interni si externi?
    Esti atent/a la detalii, iar in munca ta, erorile si omisiunile nu-si au locul? Ai un mod de lucru bine structurat, dar pui accent pe eficienta?
    Iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie cu sisteme de lucru moderne, care te incurajeaza sa te dezvolti personal si profesional?
    Atunci …locul tau este la noi!!!
    Te asteptam in echipa noastra, pentru a te ocupa de:

    • gestionarea si administrarea flotei auto a angajatorului (evidenta revizii, reparatii, ITP, asigurari, intocmire documentatii, etc.)
    • mentinerea relatiilor cu companiile de asigurari (incheierea asigurarilor, evidenta asigurarilor, daune, constatari, etc);
    • operarea, verificarea si actualizarea in programul informatic a tututor informatiilor legate de flota;
    • mentinerea relatiilor cu institutiile publice si/sau furnizorii de servicii in domeniul sau de activitate;
    • monitorizarea km efectuati in interes personal de catre colegi si a foilor lunare de parcurs;
    Daca doresti sa te alaturi echipei noastre esti/ai:
    • studii medii sau superioare;
    • experienta pe un post similar (avantaj);
    • cunostinte limba engleza - nivel avansat (obligatoriu);
    • cunostinte operare calculator;
    • permis de conducere categoria B;
    • capacitate de organizare, prioritizare si analiza;
    • bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa;
    • receptiv/a la schimbare;
    Iti oferim:
    • salariu motivant;
    • bonusuri de performanta individuala si de echipa (management digitalizat al performantei);
    • beneficii aditionale in functie de performanta (tichete de masa, tichete de vacanta, asigurare medicala privata);
    • cursuri si traininguri de dezvoltare personala si profesionala, organizate in tara sau in EU;
    • infrastructura digitala moderna, mijloace de lucru si comunicare digitala standardizate la toate nivelurile (smartphone, laptop, office tools & apps, etc.);
    Vrei sa faci un nou pas in cariera ?!
    Cu noi poti reusi - your better way up!

    Daca sunteti in cautarea unui angajator pe termen lung, intr-o companie multinationala cu operatiuni pe tot globul, cu structura manageriala flexibila, compacta si transparenta, cu canale de comunicare deschise, care pune accent pe creativitatea si inovatia membrilor echipei, asteptam cu nerabdare CV-ul dumneavostra. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
    Numai candidatii selectati vor fi invitati sa completeze teste de specialitate, datelor lor fiind comunicate unei societati colaboratoare.
    Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (40)