Business Application Support (Dispatch)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Business Application Support (Dispatch) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.03.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Abilitati de bun comunicator
    - Abilitati de relationare dovedite, care sa faciliteze stabilirea si mentinerea unor colaborari bune cu alte grupuri/functii, cu scopul atingerii obiectivelor de business si in ajutorul clientilor/partenerilor Hewlett Packard Enterprise
    - Abilitati de prezentare bine dezvoltate si testate
    - Capacitatea de a face fata situatiilor conflictuale
    - Usurinta de adaptare la un mediu de lucru multicultural
    - Aptitudini/cunostiinte de baza in managementul proiectelor
    - Buna integrare in echipe
    - Capacitati avansate de analiza si rezolvare a problemelor
    - Focus pe client
    - O buna intelegere a organizatiei, abilitatea de a lucra autonom si de a prioritiza problemele zilnice pentru atingerea termenelor
    - Orientare spre dezvoltarea si urmarirea de proceduri, precum si o buna intelegere a sistemelor si interactiunilor dintre acestea
    - Flexibilitate
    - Cunostiinte financiare de baza si de business avansate – inter operationale si pentru canale de distributie diferite

    Responsabilitati

    SUPORT
    - Ofera consultanta echipei de executie ( procese, IT, operational)
    - Faciliteaza comunicarea intre departamentul de IT si alte departamente
    - Mentine tabele de date in sistemele de care sunt responsabili
    - Ridica sau redirectioneaza problemele catre departamentele de IT sau catre persoanele responsabile de proceduri si ofera consultanta necesara spre rezolvare
    - Conduce si urgenteaza rezolvarea situatiilor critice (sisteme IT inoperabile, erori de procesare a datelor in sistem, folosirea inadecvata a sistemelor sau proceselor, etc.)
    - Cauta solutii care pot adresa problemele intalnite la nivel macro si implica, in mod oportun, echipele care dezvolta proceduri de lucru alternative
    - Dezvolta in functie de necesitatile interne solutii rapide, eficiente de debugging, de monitorizare, implemeneaza solutii de raportare ( Excel, Macro, SQL, etc)
    - Poate fi responsabil de mentinerea procedurilor pentru arii si sisteme strict definite
    - Conduce proiecte de schimbare a configuratiilor sistemelor IT pentru a acomoda noi cerinte de business, legale sau pentru a implementa recomandari generate in procesul de auditare (ex: activitati legate de sfarsitul anului fiscal, schimbari de termeni de plata, schimbari de TVA, etc.)
    - Este responsabil, analizeaza si urmareste performanta echipelor de suport operational
    - Impreuna cu echipele de suport, defineste planuri de actiune pentru imbunatatirea performantei si supravegeheaza implementarea acestora
    - Face analiza in detaliu pentru probleme recurente
    - Defineste alternative si modalitati de rezolvare temporara a problemelor; conduce activitatile de gasire a unor rezolvari permanente
    - Joaca un rol activ in comunicarea catre management a situatiilor critice si transmite mesaje clare si succinte, conform indicatiilor agreate si in timp util
    - Semnaleaza lipsuri in cunostiintele echipelor operationale cu privire la proceduri si dezvolta documentatii pentru situatiile iesite din tipare

    CONSULTANTA
    - Analiza cerintelor de la clientii interni, testarea, implementarea si intretinerea unor aplicatii sau table in SAP Fusion
    - Analiza functionalitatii si fiabilitatii aplicatiilor de care sunt responsabili
    - Intocmirea si tinerea la zi a documentatiilor interne ale echipei referitoare la sisteme si rapoarte mentinute intern
    - Reprezinta alte departamente in proiectele de IT
    - Ofera consultanta atat echipelor operationale cat si echipelor IT in proiectele in care sunt implicati
    - Conduce proiecte de schimbare a configuratiilor sistemelor pentru a acomoda noi cerinte de business, legale sau pentru a implementa recomandari generate in procesul de auditare (ex: activitati legate de sfarsitul anului fiscal, schimbari de termeni de plata, schimbari de TVA, etc.)
    - Reprezinta mediul operational in proiecte sau imbunatatiri ale sistemelor conduse de catre departamentul IT
    - Realizeaza evaluarea solutiilor si validarea acestora
    - Actioneaza ca punct de contact pentru o arie specializata de proceduri si sisteme operationale
    - Ofera consultanta pentru cazurile care nu sunt acoperite in documentatia standard, considera diverse alternative de rezolvare a situatiilor in conformitate cu posibilitatile sistemelor si cu respectarea cerintelor de audit
    - Valideaza propuneri din partea echipelor operationale si in cazuri delicate se consulta cu responsabilul de procedura operationala
    - Este expert in procedurile interne si are cunostiinte extinse despre procedurile aplicate in cadrul procesului de administrare a comenzilor
    - Identifica probleme recurente si initiaza proiecte de imbunatatire a procedurilor/sistemelor
    - Contribuie cu cunostiinte si consultanta in proiecte si activitati conduse de managerii de proiect
    - Este responsabil pentru colectarea si analizarea datelor in proiecte de complexitate medie
    - Utilizeaza metodologii standard de management de proiect si imbunatatire a procedurilor
    - Colaboreaza cu echipele operationale si alte parti interesate pentru a aduna cerinte de business, contribuie la designul unor proceduri noi sau imbunatatite de complexitate medie si are o buna intelegere a impactului asupra clientilor/partenerilor
    - Comunica statusul proiectelor, standard de proceduri, schimbari si alternative in mod succint si clar catre echipele operationale
    - Ofera feedback si coopereaza cu responsabili de proceduri operationale pentru dezvoltarea documentatiilor de training in cazul unor proceduri noi

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (101)