Tax Consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Tax Consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.03.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Bachelor's degree in accounting or finance;
    Analytical skills;
    Strong computer skills: proficiency in Excel, Word;.
    Excellent interpersonal, oral and written communication skills;
    Detail oriented & ability to multi-task;
    Experience as a consultant of at least 1 year

    Responsabilitati

    Adecco Permanent Placement is looking for its client, a world leading provider of audit, tax and consulting services for a Tax Consultant in Bucharest.

    She/he participates in multiple tax engagements to deliver quality tax services for our clients. This position offers excellent opportunities for professional development and career advancement to the right candidate.

    Assist the manager with the preparation and review of tax returns for our clients.
    Participation in tax reviews, due dill, audit projects.
    Assistance during tax audits.
    Assistance with recovery of VAT paid by foreign businesses.
    Assistance in communicating with tax authorities concerning day-to-day business.
    Compliance services.
    Directly assists manager in daily client service activities.
    Assists in the preparation of proposals for potential client meetings.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    3000 - 3700 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (108)