Team Leader Field Support IT Services

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Team Leader Field Support IT Services active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.05.2020
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse si servicii de cea mai buna calitate.


    Daca esti la inceput de cariera te invitam sa faci primul pas, cu un stagiu de practica sau un program de internship, sau identifica locul de munca ideal pentru tine si alatura-te echipei Raiffeisen Bank!

    Totodata daca esti un profesionist cu experienta, la Raiffeisen Bank iti oferim permanent oportunitatile pentru a iti dezvolta constant competentele si a atinge urmatorul nivel.

    Cerinte

    ITIL V3 foundation certification
    Cunostinte solide referitoare la sisteme operare/ componente functionale (. Win7, Safeboot, Microsoft Office/ Open Office - instalare/ configurare/ utilizare)
    Cel putin 5 ani experienta in livrarea serviciilor IT
    Experienta intr-un mediu multinational
    Experienta in coordonarea de echipe/proiecte
    Studii universitare tehnice, economice sau experienta de munca relevant
    Abilitati excelente de comunicare si coordonare echipe
    Gandire analitica si abilitati de problem solving
    Abilitati de lucru in echipa
    Capabilitati de a comunica informatii referitoare la incidente intr-un limbaj non tehnic

    Responsabilitati

    Coordonarea echipei de suport on premise ( 20 FTE)
    Stabilirea si revizuirea periodica a activitatilor din cadrul echipei
    Stabilirea competentelor, responsabilitatilor, obiectivelor si criteriilor de performanta ale
    echipei pe care o coordoneaza.
    Realizarea planului de training si recrutare pentru acoperirea cerintelor
    Evaluarea performantelor colegilor din echipa
    Planificarea activitatii si a programului colegilor care vor asigura activitatile din cadrul echipei
    Responsabil pentru solutionarea service requesturilor/incidentelor create de clientii interni conform termenelor agreate in SLA
    Colaborarea cu furnizorii externi pentru a asigura livrarea serviciilor IT conform termenelor agreate
    Imbunatatirea continua a livrarii serviciilor IT pentru a respecta SLA/OLA agreate cu clientii interni
    Indeplinirea obiectivelor si KPIs stabiliti pentru fiecare proces
    Monitorizarea si raportarea indicatorilor de performanta referitori la procesele coordonate
    Colaborarea cu alte echipe pentru a livra si implementa un plan unitar de imbunatatire a calitatii serviciilor IT
    Participarea la coordonarea, derularea si implementarea proiectelor specifice IT
    Asigurarea unei atmosfere de lucru care sa incurajeze colaborarea si performanta in cadrul echipei

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>