Customer Support with Spanish (Remote) Entry Level

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Botosani
  • Buzau
  • Pitesti
  • Actualizat la: 23.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    Randstad recruteaza Customer Support with Spanish (Remote) pentru unul din clientii sai, o companie multinationala din domeniul serviciilor.

    Rolul este deschis pentru candidiati din toata tara.

    - Cunostinte de limba Spaniola (fluent - scris și vorbit);
    - Studii liceale finalizate (Diploma de bacalaureat);
    - Experiență în utilizarea sistemelor de operare Windows și Microsoft Outlook
    - Spațiu de lucru dedicat acasă (fără zgomot de fond, întreruperi și distragere a atenției);
    - Experiență în gestionara interogărilor clienților, fie prin telefon, e-mail sau față în față;
    - Familiaritate dezvoltata in utilizarea platformelor de cumpărăturile online.
    - Internet - minim 5 Mbps viteză;

    Responsabilitati

    - Se va comunica cu clienții prin telefon, e-mail și chat;
    - Capacitatea de a determina nevoile clienților și de a oferi soluții adecvate într-o manieră promptă și profesională;
    - Capacitatea de a intelege nevoia de actiune urgenta, angajament si calitate atunci cand se adreseaza nevoilor clientilor;
    - Capacitatea de a empatiza și de a prioritiza nevoile clienților;
    - Atenție meticuloasă la detalii;
    - Susținerea valorilor companiei și respectarea fiecărui client;
    - Emanarea de răbdare și stăpânire de sine cu fiecare client;
    - Capacitatea de a rezolva conflictele și de a stabili așteptări adecvate cu clienții;
    - Capacitatea de a aborda problemele în mod logic și cu o judecată bună pentru a asigura rezultatul corespunzător pentru client;
    - Dorința de a învăța în mod continuu;
    - Orientat către soluții și auto-motivat;

    Alte informatii

    - Pachet salarial motivant;
    - Tichete de masa;
    - Asigurare medicala privata;
    - Training;
    - Plata internet;
    - Program de 8h/zi.
    - Echipament necesar oferit de companie.