Customer Support with Italian (Remote) Entry Level

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Customer Support with Italian (Remote) Entry Level active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Constanta
  • Focsani
  • Actualizat la: 16.05.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Randstad recruteaza Customer Support with Italian (Remote) pentru unul din clientii sai, o companie multinationala din domeniul serviciilor.

    Rolul este deschis pentru candidiati din toata tara.

    - Cunostinte de limba Italiana (fluent - scris și vorbit);
    - Studii liceale finalizate (Diploma de bacalaureat);
    - Experiență în utilizarea sistemelor de operare Windows și Microsoft Outlook
    - Spațiu de lucru dedicat acasă (fără zgomot de fond, întreruperi și distragere a atenției);
    - Experiență în gestionara interogărilor clienților, fie prin telefon, e-mail sau față în față;
    - Familiaritate dezvoltata in utilizarea platformelor de cumpărăturile online.
    - Internet - minim 5 Mbps viteză;

    Responsabilitati

    - Se va comunica cu clienții prin telefon, e-mail și chat;
    - Capacitatea de a determina nevoile clienților și de a oferi soluții adecvate într-o manieră promptă și profesională;
    - Capacitatea de a intelege nevoia de actiune urgenta, angajament si calitate atunci cand se adreseaza nevoilor clientilor;
    - Capacitatea de a empatiza și de a prioritiza nevoile clienților;
    - Atenție meticuloasă la detalii;
    - Susținerea valorilor companiei și respectarea fiecărui client;
    - Emanarea de răbdare și stăpânire de sine cu fiecare client;
    - Capacitatea de a rezolva conflictele și de a stabili așteptări adecvate cu clienții;
    - Capacitatea de a aborda problemele în mod logic și cu o judecată bună pentru a asigura rezultatul corespunzător pentru client;
    - Dorința de a învăța în mod continuu;
    - Orientat către soluții și auto-motivat;
    - Capacitatea de a prioritiza în mod eficient timpul de lucru pentru a asigura eficiența;

    Alte informatii

    - Pachet salarial motivant;
    - Tichete de masa;
    - Asigurare medicala privata;
    - Training;
    - Plata internet;
    - Program de 8h/zi.
    - Echipament necesar oferit de companie.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Aplica fara CV
    Brasov, Iasi, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (20)