Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile International Work Finder active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: International Work Finder
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.10.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Din dragoste pentru oameni și din dorința de a ajuta companiile românești, International Work Finder rezolvă nevoia de forță de muncă necalificată și calificată cu care România se confruntă în urma exodului angajaților din ultimii ani.

    Echipa noastră este formată din profesioniști cu o bogată experiență în identificarea omului potrivit la locul potrivit. În acest context, International Work Finder reprezintă o oportunitate pentru toate acele companii românești care își doresc angajați loiali, educați într-un sistem care respectă omul și meseria sa – sistemul de educație asiatic.

    Recrutăm resurse umane din Nepal, India, Vietnam, Sri Lanka și alte piețe emergente în următoarele domenii de activitate: construcții, HORECA, agricultură, producție, curățenie, menaj, FMCJ, SPA, grădinărit, îngrijire.

    Cerinte

    Suntem în căutarea unei persoane dinamice și organizate pentru un rol de Asistent Manager.
    Cerinţe:
    - Cunoștințe de operare PC (pachet Microsoft Office).
    - Seriozitate și simț al responsabilității dezvoltat.
    - Autonomie, atenție la detalii, capacitate de multitasking şi prioritizare.
    - Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu.
    - Experienţă de lucru într-o poziție similară reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    Responsabilităţi principale:
    - Gestionarea fluxului de documente în sediu (imprimare documente/semnare/arhivare etc.),
    - Organizare de ședințe, fluxuri de lucru, redactare minute etc.
    - Verificarea dosarelor clienților în vederea implementării diverselor proceduri: ISO, GDPR.
    - Gestionarea şi menținerea relației cu partenerii firmei (clienți, furnizori, furnizori medicină muncii etc),

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Posibilități reale de creștere.
    - Mediul de lucru plăcut
    - Pachet salarial atractiv, corelat cu implicarea.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (32)