Specialist After Sales

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist After Sales active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.03.2020
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul www.auchan.ro, sectiunea Cariera.

    Cerinte

    Studii medii/superioare absolvite
    Cunostinte de limba engleza
    Cunostinte foarte bune MS Office
    Cunostinte Gima, Meti, sisteme gestiune- reprezinta un avantaj
    Cunostinte aplicatii curierat(AWB), sisteme plata(Netopia) -avantaj
    3 ani experienta in relatia cu clientii
    Gandire analitica si urmarire rezultate
    Abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colaboratorii interni
    Initiativa, planificare si organizare.

    Responsabilitati

    Defineste politica de retur online si comercializarea produselor resigilate in concordanta cu legislatia si politica companiei
    Analizeaza si evalueaza produsele returnate; ofera feedback in privinta produselor comercializate
    Propune actiuni corective pentru imbunatatirea permanenta a procesele de post-vanzare in functie de evolutia pietei si legislatia in vigoare
    Defineste rapoarte de control specifice si instrumente privind activitatea post-vanzare
    Gestioneaza tot procesul de retur al produselor vandute online, trimiterea in service, reparatiile , garantia extinsa, alte servicii (montaj, instalare, etc.)
    Evalueaza si gestioneaza costurile de after sales
    Colaboreaza in mod direct cu prestatarii de servicii externi
    Colaboreaza cu echipele de Customer Suport, Directiunea Produs si echipele operationale pentru alinierea si imbunatatirea proceselor si procedurilor.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>