FERRY OPERATIONS RESPONSIBLE; Location: Bucharest

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile FERRY OPERATIONS RESPONSIBLE; Location: Bucharest active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.05.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Studii medii/superioare;
    Experienta : specialitate – 2 ani; 1 an experienta pe post similar;
    Abilitati de comunicare;
    Cunostinte avansate de operare PC;
    Limba engleza mediu (scris, citit, vorbit);
    Cursurile de pregatire pentru limba engleza, technici de comunicare, Microsoft Office tools reprezinta un avantaj;

    Responsabilitati

    Clientul nostru este specializat in oferirea unei game complete de servicii care sprijina nevoile de afaceri ale companiilor de transport in intreaga Europa.


    Transmite oferte de pret catre clientii potentiali la solicitarea agentilor de vanzari;
    Proceseaza rezervarile de traversare cu feribotul pentru clienti pe rutele solicitate;
    Transmite catre clientii ferry toate informatiile necesare pentru derularea contractului – perioade in care nu se pot efectua rezervari, modificari de pret, etc.;
    Transmite corect si in timp util orice informatii catre furnizori;
    Comunica eficient cu clientii privind plata facturilor scadente si intocmeste la timp rapoartele solicitate de catre manageri pentru clientii cu facturi neincasate;
    Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate;


    Alte informatii

    Doar candidatii eligibili vor fi contactati. Va multumim pentru interes!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (32)