KEY ACCOUNT MANAGER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Morgan Sol active.


Vezi toate job-urile KEY ACCOUNT MANAGER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Morgan Sol
Domeniu:
  • Altele
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.05.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.

    Cerinte

    Ce persoana cautam?

    Sunteti candidatul ideal daca:
    - Sunteti o persoana sociabila, dinamica, cu o gandire constructiva, orientata spre rezultate;
    - Aveti foarte bune abilitati de comunicare, de prezentare si de negociere;
    - Aveti cunostinte comerciale;
    - Ati acumulat experienta de minim 2 ani intr-o pozitie de KEY ACCOUNT MANAGER;
    - Aveti cunostinte de operare PC: Microsoft Office, Internet;
    - Detineti permis de conducere categoria B;
    - Aveti disponibilitate pentru deplasari in tara.

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faceti?

    In postura de KEY ACCOUNT MANAGER veti desfasura urmatoarele activitati:
    - Negocierea conditiilor comerciale cu clientii IKA;
    - Monitorizarea si prospectarea pietei pentru produsele din portofoliu;
    - Urmarirea implementarii planului promoțional pe fiecare client in parte;
    - Listarea sortimentelor noi din portofoliul de produse al companiei;
    - Coordonarea, stimularea si monitorizarea activitatii magazinelor IKA ;
    - Intretinerea listelor de preturi;
    - Implementarea strategiei de vanzari;
    - Indeplinirea obiectivelor calitative si cantitative, stabilite de catre conducerea companiei;
    - Elaborarea forecast-urilor de vanzari.


    Ce puteti castiga?

    Daca va veti alatura echipei, veti avea de castigat!
    - Pachet de compensatii si beneficii creat pe o structura motivanta si adaptata nevoilor si profilului candidatului;
    - Masina de serviciu.

    Alte informatii

    Angajator: CASA DE VINURI GITANA – bussines-ul de familie ce a luat nastere cu mai bine de 19 ani in urma in Republica Moldova. Compania se ocupa cu comertul intern si extern al produselor viticole, iar partenerii lor sunt din Europa si Asia.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (200)