Asistent manager/suport vanzari
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Docte Consulting active.Vezi toate job-urile Asistent manager/suport vanzari active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Agricultura active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Docte Consulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.04.2020 |
Remote work: | On-site |
Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
Noi credem in Oameni!
Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!
Cunostinte bune de Office;
Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
Cunostinte solide de secretariat, administrative;
Cunostinte de contabilitate primara;
Persoana serioasa, organizata, riguroasa, responsabila.
- Sa studieze si invete temeinic portofoliul de produse al companie;
- Sa raspunda apelurilor telefonice intr-un mod politicos si eficient;
- Sa preia comenzile telefonice sau transmise prin fax/e-mail de la colaboratorii companiei in vederea intocmirii facturilor fiscale si expedierii produselor comandate;
- Sa transmita informatiile solicitate/preluate cu o acuratete cat mai mare;
- Sa intocmeasca rapoartele solicitate de catre director, minutele sedintelor, continutul corespondentei postale, faxurilor sau notele transmise colaboratorilor companiei;
- Sa sorteze si distribuie corespondenta;
- Sa faca aranjamentele necesare in vederea organizarii sedintelor interne/externe: rezervarea salilor de sedinta, cazarea, transportul, servicii de catering, etc.
- Sa faca scanarea, copierea, printarea documentelor solicitate;
- Sa intocmeasca si sa arhiveze facturile fiscale emise si/sau receptionate;
- Sa faca incasari cash, fiind responsabila de casieria unitatii;
- Sa participe in mod activ la primirea si livrarea comenzilor atunci cand acest lucru ii este solictat de catre superiorul direct sau de catre persoana responsabila de gestionarea marfii, sau in cazul absentei celui din urma;
- Sa colaboreze intr-un mod eficient cu persoana responsabila cu serviciul de contabilitate in vederea efectuarii sarcinilor de contabilitate primara, precum: intocmirea registrului de casa, emiterea bonurilor fiscale, emiterea chitantelor fiscale, intocmirea situatiilor pentru declaratia de mediu, sau alteactivitati ce tin de contabilitatea primara si solicitate de seful acestui departament.
Companie din domeniul prelucrarii semintelor.
Activitatea se va desfasura la sediul firmei, din Magurele.
Salariu atractiv, mediu de lucru placut.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
POSM Admin & Trade Marketing Assistant - Bucuresti Aplica fara CV | |
Sales Representative - mase plastice BUCURESTI, | |
RESPONSABIL executie/derulare contracte - agribusiness Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (455) |
Raporteaza eroarea la