Key Account Manager

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Productie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 28.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - studii superioare;
    - experienta anterioara in vanzari (domeniul productiei);
    - capacitate de analiza dar si de sinteza, negociere, spirit de ordine si disciplina, gandire antreprenoriala, creativitate, intuitie, cooperare, automotivare, putere de decizie si asumarea responsabilitatilor, abilitati de comunicare si lucru in echipa.

    Responsabilitati

    - dezvoltare activitate comerciala;
    - dezvoltarea relatiei fata de client;
    - identificarea nevoilor clientului si oferirea de solutii;
    -stabilirea pretului la produse conform strategiei si profitabilitatii companiei si conform cu regulile interne stabilite prin procedura de ofertare (New Customer Implementation);
    -solicita si urmareste obtinerea analizei de bonitate/risc financiar a clientului, catre departamentul financiar;
    - anticiparea problemelor la clienti si oferirea de raspuns la solicitarile acestuia intr-un timp agreat;
    - dezvoltare produse si solutii prin actiuni comune la client.
    -responsabil de semnarea de contracte comerciale cu toti clientii arondati;
    -clarificarea si transmiterea interna a solutiei logistice si comerciale (discounturi, termene de plata, etc).