Agent facturare-Dragomiresti,Ilfov

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Experienta minim 1 an
    Cunostinte Wizpro (avantaj)

    Responsabilitati

    Principalele sarcini si responsabilitati:
    Primeste si proceseaza instructiunile privind iesirea de marfa de la seful direct;
    Introduce si valideaza in sistem intrarile de marfa in depozit pe baza facturilor externe si in conditiile legale in vigoare;
    Verifica existenta marfii in stoc pe fiecare sortiment in urma consultarilor cu seful de depozit;
    Identifica si rezolva neconformitatile (date de facturare, cod de produs etc), notifica seful direct si departamentele financiar-contabiliate si vanzari legat de aceste neconformitati;
    Intocmeste facturile de vanzare si avizele de insotire a marfii aferente livrarilor catre magazine, clienti distributie, clienti finali;
    Intocmeste bonurile de consum pentru gestiunea unde isi desfasoara locul de munca;
    Transmite un exemplar al documentelor gestionarului si un alt exemplar departamentului financiar-contabil;
    Opereaza in sistemul de gestiune a stocurilor documentele generate la locul de munca, respectiv facturi de vanzare marfa, avize de expeditie, bonuri de consum etc

    Alte informatii

    Oferta angajare:
    Contract cu durata nedeterminata cu o perioada de proba de 3 luni
    Numarul de zile de concediu anual 21
    Tichete de masa (15 lei / zi lucratoare)
    Se deconteaza contravaloarea abonamentului RATB sau Metrorex
    Transport asigurat pana /de la depozit de la punctele de intalnire
    Program de lucru 8.00-16.30
    Activitatea se va desfasura in punctul de lucru intrare A1, Parc Logistic Equest (Dragomiresti, jud. Ilfov)