Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.08.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.

    Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.

    Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!

    Cerinte

    • Studii economice superioare de preferat Contabilitate, Finante, Banci;
    • Minim 1 an de experienta relevanta in domeniu;
    • Experienta in lucrul cu un soft contabil (de preferat Charisma);
    • Cunostinte legislatie contabila si fiscala;
    • Experienta in operare/ inregistrare documente;
    • Buna cunostinte de operare PC (Ms Office: Excell si Word);
    • Persoana responsabila cu un simt etic dezvoltat;
    • Abilitati bune de analiza si atentie la detalii;
    • Persoana ordonata, pragmatica;
    • Excelente abilitati de planificare a timpului;

    Responsabilitati

    Contabil/Gestionar
    Postul este vacant pe societatea Cegedim RX SRL

    Activitate cu specific contabil:
    • Inregistreaza incasarile in lei conform extrasului de cont si a chitantelor
    • Operareaza zilnic facturile emise, incasarile pe facturi si in avans ( Gestiune cont 411 si 419)
    • Opereaza deconturile aferente avansurilor acordate echipei comerciale
    • Introduce la plata facturile aferente achizitiilor de marfa;
    • Reconciliaza facturi de marfa proforme cu facturi fiscale;

    Activitate de gestiune:
    • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă cu acuratete, respectiv, miscarile acestuia;
    • Introduce marfa în stoc în baza documentelor de intrare ; inregistreaza sistematic si cronologic datele privind stocurile;
    • Efectueaza raportari si informari de calitate;

    Activitate de suport pentru echipa comerciala:
    • Ofera suport echipei comerciale pentru: Comanda echipamentelor HW, consumabile, etc; facturarea comenzilor de marfa; livrarea comenzilor de marfa catre client;
    • Ofera informatii clientilor cu privire la: facturile lunare aferente utilizarii aplicatiilor si serviciilor Cegedim; termene de plata; sold si alte detalii prin telefon, e-mail; monitorizeaza situatia platilor facturilor clientilor si furnizorilor de marfa.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (72)