Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.08.2020
    Scurta descriere a companiei

    Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

    Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu.

    Dupa 2 ani de activitate, deja peste 200 de angajați (septembrie 2019) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

    Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hotline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

    Anul 2020 aduce noi proiecte si ne propunem sa ajungem la 300 de colegi cu care sa impartasim aceleasi valori.

    Cerinte

    • Studii economice superioare de preferat Contabilitate, Finante, Banci;
    • Minim 1 an de experienta relevanta in domeniu;
    • Experienta in lucrul cu un soft contabil (de preferat Charisma);
    • Cunostinte legislatie contabila si fiscala;
    • Experienta in operare/ inregistrare documente;
    • Buna cunostinte de operare PC (Ms Office: Excell si Word);
    • Persoana responsabila cu un simt etic dezvoltat;
    • Abilitati bune de analiza si atentie la detalii;
    • Persoana ordonata, pragmatica;
    • Excelente abilitati de planificare a timpului;

    Responsabilitati

    Contabil/Gestionar
    Postul este vacant pe societatea Cegedim RX SRL

    Activitate cu specific contabil:
    • Inregistreaza incasarile in lei conform extrasului de cont si a chitantelor
    • Operareaza zilnic facturile emise, incasarile pe facturi si in avans ( Gestiune cont 411 si 419)
    • Opereaza deconturile aferente avansurilor acordate echipei comerciale
    • Introduce la plata facturile aferente achizitiilor de marfa;
    • Reconciliaza facturi de marfa proforme cu facturi fiscale;

    Activitate de gestiune:
    • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă cu acuratete, respectiv, miscarile acestuia;
    • Introduce marfa în stoc în baza documentelor de intrare ; inregistreaza sistematic si cronologic datele privind stocurile;
    • Efectueaza raportari si informari de calitate;

    Activitate de suport pentru echipa comerciala:
    • Ofera suport echipei comerciale pentru: Comanda echipamentelor HW, consumabile, etc; facturarea comenzilor de marfa; livrarea comenzilor de marfa catre client;
    • Ofera informatii clientilor cu privire la: facturile lunare aferente utilizarii aplicatiilor si serviciilor Cegedim; termene de plata; sold si alte detalii prin telefon, e-mail; monitorizeaza situatia platilor facturilor clientilor si furnizorilor de marfa.