Inginer Ofertare

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.06.2020
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    Cerinte:

    Studii superioare tehnice, profil: Constructii civile, industriale si agricole;
    Experienta in elaborarea ofertelor tehnico-financiare pentru lucrari de constructii civile, industriale si agricole;
    Bune cunostinte operare PC: Autocad, MS Project, Word, Excel;
    Buna cunoastere a preturilor, furnizorilor, concurentei, in acest domeniu
    Capacitate de analiza si sinteza a informatiei;
    Bune abilitati de relationare, planificare si organizare;
    Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte
    Abilitate de a lucra atat independent cat si in echipa;

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Pregatirea documentatiei tehnice necesare ofertarii lucrarilor din profilul societatii;
    Respectarea termenelor limita cu privire la realizarea ofertelor;
    Intocmirea graficelor de esalonare a lucrarilor si a planurilor operative periodice;
    Analiza ofertelor si a rezultatelor obtinute in urma transmiterii ofertelor la clienti;
    Realizarea necesarului de materiale si a calculatiilor de pret;
    Obtinerea informatiilor necesare de la departamentele implicate si subcontractori;
    Analizarea si verificarea cererilor de oferta conform proiect;
    Asigurarea documentatiei din punct de vedere tehnic;
    Intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
    Verificarea si centralizarea informatiilor premergatoare redactarii ofertei;
    Vizionarea amplasamentului viitoarei lucrari in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
    Intocmirea normelor locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera, utilaj, transport);
    Intocmirea listei cantitatilor de lucrari - centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
    Emiterea cererilor de oferte catre furnizorii de materiale, utilaje, etc;
    Emiterea cererilor de ofertare catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale;
    Identificarea subcontractorilor de material si manopera;
    Estimarea cheltuielilor indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
    Prezentarea calculatiei in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
    Elaborarea planurilor de cost si a ofertelor;
    Intocmirea documentelor de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
    Intocmirea solicitarilor de clarificari;
    Intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari.
     

    Doar candidatii eligibili vor fi contactati in termen de 3 saptamani. Toate informatiile vor fi tratate ca fiind strict confidențiale.