Trainer Proiect Customer Care (italiana&engleza)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Trainer Proiect Customer Care (italiana&engleza) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.03.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital 100% romanesc ce activeaza pe piata serviciilor de BPO din Romania. In prezent, avem doua trei puncte de lucru, in Bucuresti, Valcea si Bacau si deservim clienti din 13 industrii diferite. Ne mandrim cu o echipa de 450 de profesionisti, 250 de statii de lucru, proiecte desfasurate in 8 limbi straine si aproximativ 10 milioane de interactiuni anuale. Oferim clientilor nostri servicii de contact center, back-office, programe de coaching, solutii SaaS si servicii de recrutare si inchiriere de personal.

    Cerinte

    Candidatul ideal:

    - Sa cunosti limba italiana si engleza la nivel avansat;
    - Experienta profesionala de cel putin 6 luni intr-un rol similar;
    - Sa detii excelente abilitati de comunicare si prezentare;
    - Fire empatica cu atitudine pozitiva;
    - Background profesional in domeniul BPO / contact center;
    - Orientare catre cresterea performantelor si motivarea celor instruiti/ echipei;

    Responsabilitati

    Atributii:

    - Vei planifica si sustine traininguri de proiect pentru angajatii companiei;
    - Vei identifica nevoile de training;
    - Vei elabora materialele de training;
    - Vei evalua participantii la cursuri;
    - Vei raporta activitatea desfasurata in timpul trainingului;
    - Program L-V 9-18, usor flexibil, cu posibilitatea de deplasare o saptamana/ luna.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Echipa dinamica, in continua crestere;
    - Abonament medical la Regina Maria;
    - Posibilitatea de a comanda carti prin Bookster;
    - Training-uri de start-up platite si traininguri ocazionale de dezvoltare profesionala;
    - Alti 450 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;
    - Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.