Sales Support Specialist with Russian

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Brainspotting active.


Vezi toate job-urile Sales Support Specialist with Russian active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Brainspotting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    We are the leading technology recruitment and selection consultancy in Romania, working on highly specialized technologies for permanent and interim positions. Since our inception in 2001 as the first specialized IT recruitment agency in Romania we supported over 400 national and global clients in acquiring strategic IT talent for their business.

    We are deeply passionate about technology and highly responsible about our work. We understand the pressure of the business and the fact that you need fast and quality results. Therefore we always go for the extra mile to deliver the best IT&C talent for your business, no matter how challenging the project may seem.

    Cerinte

    CERINTELE POSTULUI:

    - Diploma studii superiore
     Experienta anterioara de aprox. 2-3 ani, ideal intr-un mediu de lucru orientat catre client
     Fluenta obligatorie in limba engleza
     Fluenta obligatorie in limba rusa
     Abilitati foarte bune de folosire a pachetului Microsoft Office

    Responsabilitati

    Rolul de Specialist suport vanzari:

    Principalele responsabilităţi includ, fără a se limita la:

    • Suport catre o audienta compusa din:
    Agentii si managerii de vanzari din tari
    Agentii si managerii de vanzari din HUB-uri contractate

    • Suport in formarea profesionala pentru echipele de vanzari. Suport in ceea ce priveste activitatile administrative ale acestora.

    • Oferirea de sprijin in ceea ce priveste gestionarea activitatilor operationale

    Monitorizarea compensarii agentilor de vanzari, in functie de comenzile livrate
    Mententanta bazei de date cu clienti
    Gestionarea comenzilor si facturilor
    Raportare in domeniul vanzarii si comisionarii
    Intocmirea documentatiei necesare in vederea solicitarii unor plati de comisioane restante

    • Sprijin in imbunatatirea si crearea de procese interne precum si formarea profesionala a resurselor folosite in cadrul acestora, cum ar fi, fara a se limita la:

    MSD – asignarea clientilor si teritoriilor
    Eclipse – gestionare de proforme si facturi
    Instructaj asupra modalitatii de gestionare a vanzarilor in vederea unei compensari corespunzatoare
    Orice alte procese, proceduri sau sarcini relevante pentru bunul mers al relatiilor de afaceri in cadrul canalelor de distributie din regiunea EMEA

    Oferirea de informatii legate de termene limita pentru compensare, livrari neinregistrate in sistem

    Management de continut disponibil pe platforme cum ar fi:
    • Lista oficiala de clienti EMEA
    • Alte platforme

    Asistenta pentru managerul de operațiuni (MO) (in cazul in care este necesar):

    • Asistă MO în procesul de recrutare
    • Asistă MO in ceea ce privește integrarea noilor membrii ai echipei
    • Asistă MO in ceea ce privește organizarea eficienta a echipei și utilizarea eficientă a resurselor disponibile
    • Poate gestiona echipa in numele MO sau sa reprezinte MO la cererea acestuia sau ori de câte ori va fi necesar

    COMPETENTELE NECESARE:

     Mentalitatea adaptata domeniului de servicii-clienți
     Abilități excelente de comunicare și coordonare
     Abilități de rezolvare a conflictelor
     Abilități de rezolvare problemelor
     Proactivitate, receptivitate
     Aptitudini in ceea ce privește instruirea si conducerea
     Munca în echipă și relaționare sociala
     Bune abilități de organizare, abordare structurată
     Abilitatea de a gestiona tratarea cu prioritate a nevoilor și cerințele echipei de vânzări in functie de volumul de lucru
     Mentalitate orientată către calitate si către respectarea termenelor limita
    Abilități de management al schimbării