Sales Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Sales Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.03.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate- constituie un avantaj
    - Permis de conducere, categoria B, dispus la călătorii 80-90% din timp (3-5000 km lunar)
    - Minim 2 ani de experiență în domeniul sportswear, hardware, accesorii conexe sportului - wholesale, b2b
    - Competențe de operare Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word)
    - Limba engleză - nivel mediu (conversație & corespondență)
    - Onestitatea si corectitudinea ne reprezinta, deci asteptam acelasi lucru de la viitori colegi!
    - Persoana comunicativa, sociabila, autonoma
    - Spirit de observație bine dezvoltat
    - Orientare către client si o atitudine pozitiva

    Responsabilitati

    -Promovează clienților regionali produsele companiei, prin vizite la magazinele acestora și prin direct marketing online.
    - Identifică potențialul zonei și îi consiliază pe clienți referitor la gamele de produse și colecțiile specifice zonei.
    - Participă activ la stabilirea strategiilor pentru creșterea performanțelor în vânzări.
    - Este împuternicit să semneze contracte comerciale, conform cu procedurile stabilite
    - Asigură suport tehnic tuturor clienților pentru folosirea instrumentelor și tehnologiilor de achiziționare a produselor.
    - Întocmește rapoarte specifice
    - Răspunde direct de tranzacții, administrând corect stocurile, promoțiile și reducerile conform politicilor firmei.
    - Folosește corect bazele de date și programele puse la dispoziție de Country Manager.

    Alte informatii

    - masina de serviciu
    - laptop, telefon
    - bonusuri avantajoase

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (147)