Manager Resurse Umane, Bucuresti

Angajator: DARE
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.02.2020
    Scurta descriere a companiei

       DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.

    Cerinte

    Educaţie:
    • Studii superioare, ideal Master în Resurse Umane;
    • Cunoștinte solide de legislaţia muncii;
    • Limba engleză – nivel avansat;
    • Cunoştinţe foarte bune PC – MS Office, Internet, social media;
    Experienţă:
    • De preferat experiență ca Manager sau Director Resurse Umane pentru organizații medii.

    Competențe
    Interacţionarea cu ceilalţi
    • Colaborarea cu oamenii
    • Management
    Aderarea la politici, proceduri şi valori
    Livrarea rezultatelor conform cerinţelor clientului intern
    Aplicarea cunoştinţelor
    Organizarea activităţii
    • Planificare şi organizare
    • Management-ul stresului

    Responsabilitati

    • Coordonarea activităților de HR din companie – recrutare, onboarding, programe de dezvoltare, politici și proceduri interne, comunicare internă & newsletter, employer branding, performance management, employees surveys;
    • Evidenţa documentaţiei necesare a activităţii în zona de HR privind salarizarea, asigurările sociale, fluctuaţia de personal, angajări, promovări, transferuri, plecări din societate;
    • Emiterea de rapoarte pe baza informaţiilor din sistem;
    • Coordonarea activităţii de cercetări disciplinare;
    • Gestionarea relaţiei cu autorităţile în domeniu – adrese, răspunsuri, participare la controale.
    Proiecte de RU
    • Implicare în proiecte de HR (târguri de joburi, newsletters, internships, employer branding etc.);
    • Consultanţă legislativă.
    Relaţii intra şi inter-departamentale
    • Menţinerea legăturii cu celelalte departamente și parteneriatul cu business-ul;
    • Mediere în soluţionarea conflictelor de muncă şi a plângerilor angajaţilor;
    • Participarea la luarea deciziilor în cadrul departamentului;
    • Participarea şi implicarea în alte activităţi de resurse umane.

    Alte informatii

    Oferim un mediu de lucru dinamic, cu oportunități de creștere și dezvoltare, pachet financiar în concordanță cu piața, cunoștințele și experiența, beneficii.