Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Manager Marketing & Comunicare, Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DARE active.Vezi toate job-urile Manager Marketing & Comunicare, Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Angajator: | DARE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.03.2020 |
Remote work: | On-site |
DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.
Cerinte
Educaţie:
• Studii superioare de profil – Marketing, Comunicare
• Limba engleză – nivel avansat
• Cunoştinţe foarte bune PC – MS Office, Internet
Experienţă:
• Minim 4 ani de zile pe o poziție similară.
Competențe:
Interacţionarea cu ceilalţi
• Colaborarea cu oamenii
o Ascultă, se consultă cu ceilalţi şi comunică în mod proactiv;
o Îşi oferă sprijinul şi suportul.
• Management
o Coordonează și supervizează;
o Management;
o Evaluează.
Aderarea la politici, proceduri şi valori
o Se ghidează după etică;
o Demonstrează integritate.
Livrarea rezultatelor conform cerinţelor clientului intern
o Se concentrează pe nevoile clientului;
o Lucrează organizat, metodic;
o Îşi îndeplineşte sarcinile la timp;
o Vine cu idei, sugestii de îmbunătățire.
Aplicarea cunoştinţelor
o Îşi dezvoltă cunoştinţele şi abilităţile printr-o dezvoltare profesională continuă;
o Împărtăşeşte cunoştinţele cu ceilalți.
Organizarea activităţii/Planificare şi organizare
• Îşi planifică activităţile şi proiectele în avans şi ia în considerare potenţiale obstacole;
• Identifică şi organizează resursele necesare pentru a-şi îndeplini efficient sarcinile;
• Concepe, implementează și urmărește bugetul.
Management-ul stresului
o Lucrează în mod productiv într-un mediu dinamic şi stresant;
o Menţine o stare pozitivă de lucru.
• Implementarea și dezvoltarea strategiei de brand și dezvoltarea strategiei de comunicare (intern, extern);
• Asigurarea succesului brandului, a dezvoltării acestuia și obținerea unei imagini puternice și stabile în piață;
• Permanenta studiere a pieței și a evoluției vânzărilor pentru a cunoaște în orice moment situația din piață;
• Propunerea, efectuarea diverselor evenimente de promovare a produselor în vederea susținerii strategiei de marketing;
• Colaborarea cu diverse agenții precum și cu alți furnizori de servicii pentru a acoperi cu succes planurile de marketing;
• Implementarea și dezvoltarea, împreună cu agențiile mai sus-menționate, a campaniilor de publicitate;
• Controlul și analiza bugetului de marketing pentru brandurile afiliate;
• Inițierea studiilor de piață în vederea obținerii datelor necesare pentru îmbunătățirea performanțelor;
• Dezvoltarea, organizarea și controlul programelor orientate către consumator, definite prin strategia de produs;
• Organizarea de evenimente de promovare, crearea de prezentări pentru congrese etc.;
• Implicare activă în strategia de Employer Branding și Comunicare Internă/Externă, inclusiv Newsletter, împreună cu Departamentul de Resurse Umane.
• Colaboreaza continuu cu departamentele comercial, de vânzări, product development, pentru a se asigura că i se oferă cel mai bun suport pentru executarea cu succes a planului de marketing.
Oferim un mediu de lucru dinamic, cu oportunități de creștere și dezvoltare, pachet financiar în concordanță cu piața, cunoștințele și experiența, beneficii.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Digital Marketing Manager Aplica fara CV | |
Cybersecurity Services Product Marketing Manager BUCURESTI, | |
Global Partner Marketing Development Fund (MDF) Program Manager Hybrid | |
Vezi job-uri similare (160) |
Raporteaza eroarea la