Reprezentant comercial back office – Râmnicu Sărat

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Reprezentant comercial back office – Râmnicu Sărat active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Vanzari
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Buzau
  • Focsani
  • Ramnicu Sarat
  • Actualizat la: 29.04.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte


    Candidatul trebuie sa aibe o experiență semnificativă pe o pozitie similara (cu accent pe piața alimentară / agroalimentara în special industria de fructe/conserve)

    Dispus să călătorească pentru mediu/pe termen scurt in strainatate.

    Sa vorbeasca limba engleza

    Abilitati analitice

    Precizie

    Utilizarea pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook);
    Studii superioare definitivate, in domeniul economic de preferinta;
    Rigurozitate, atent la detalii si bune abilitati de comunicare;
    Capacitatea de a redacta rapoarte, de a sintetiza si clarifica informatiile;
    Experienta relevanta in relationarea cu clientii telefonic;
    Abilitati de negociere dovedite;
    Amabil si atitudine pozitiva;

    Responsabilitati

    Realizarea planului lunar/trimestrial/anual de vanzari.
    Gestioneaza și dezvolta baza de clienti a companiei, prin acțiuni de vanzari inteligente, de comunicare și promovare;
    Prezinta si promoveaza direct produsele prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.
    Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si cresterii cotei de piata a produselor in zona in care actioneaza.

    Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora.
    Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti.
    Urmareste comenzile si face propuneri pentru crestere si imbunatatirea relatiei cu clientii pentru fidelizarea lor.

    Pregătește ofertele care urmează să fie prezentate clienților și stabilite de administratorul zonei

    Gestionează comenzile (primire, intrare de administrare, confirmare a clienților, generarea de documentații diverse, încărcarea și/sau organizarea expedierii cu oficiile corespunzătoare)

    Menține contactul cu departamentele Achiziții, Producție, Depozit, Transport și Administrație pentru a facilita activitățile necesare pentru a respecta obligațiile asumate față de clienți

    Colaborează cu managerul de zonă pentru implementarea strategiei actuale de vânzare

    Colaborează cu administratorul zonei pentru implementarea bugetelor anuale și a previziunilor de materii prime / produse comerciale.