Tehnical Support Representative with German
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad România active.Vezi toate job-urile Tehnical Support Representative with German active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.02.2020 |
Remote work: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
Randstad is looking for a Technical Support Representative, an open position within a multinational company in the technical field.
- Excellent German communication skills - Nivel C1-C2;
- Knowledge of English Nivel B2;
- High School Diploma;
- Minimum experience in a similar role is a plus.
- Receive incoming customer calls, emails, social media inquiries, chats, messages;
- Research, diagnose, troubleshoot and identify probable and/or immediate solutions to resolve customer issues;
- Follow the proper procedure in sorting the concerns and coordinate on-technical support issues to the appropriate department;
- Provide prompt and accurate feedback to the customer, depending on the nature of the resolution and the availability of the customer
- Follow proper escalation process for cases that need Level 2 assistance;
- Ensure proper documentation of each case in the CRM application;
- Perform other tasks that may be assigned due to business contingencies and operational needs as directed by the immediate superior;
- Interact with customers to provide and process information in response to inquiries, concerns, and requests about products and services.
Work program: Luni - Vineri: 10:00 - 19:00;
Locations: Petrache Poenaru;
Benefits:
- Attractive salary;
- Performance bonus;
- Meal tickets;
- Medical assurance.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with Romanian BUCURESTI, | |
HR Support with German Aplica fara CV | |
Support specialist with German-Bucharest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (331) |
Raporteaza eroarea la