Administrator Contracte Senior- BRD Asigurari de Viata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Administrator Contracte Senior- BRD Asigurari de Viata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    - Experienta in administrarea contractelor de asigurare, activitate de bancassurance - avantaj
    - Experienta de lucru in cadrul unui grup financiar international si/sau cu brokeri
    - Cunostinte solide PC – MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint)
    - Obisnuinta de a lucra in echipa ce indeplineste aceeasi activitate
    - Atentie la detalii
    - Capacitatea de a lucra cu termene stranse
    - Rezisteta la stres
    - Abillitati de organizare

    Responsabilitati

    - Administrarea contractelor de asigurare in concordanta cu procedurile interne de lucru
    - Actualizarea bazelor de date privind informatiile si modificarile survenite pe parcursul derularii contractelor de asigurare
    - Mentine o comunicare si corespondenta permanenta si eficienta cu clientii si reprezentantii bancari care solicita informatii privind contractele de asigurari
    - Participa la elaborarea procedurilor si tuturor documentelor specifice administrarii contractelor de asigurari, ofera sugestii de imbunatatire a activitatii si procedurilor existente
    - Elaborarea rapoartelor periodice privind contractele de asigurare
    - Analizeaza, se implica si propune corectiile necesare in cazul in care apar disfunctionalitati in procese
    - Interactioneaza cu partenerii comerciali cu privire la aspectele legate de activitatea de administrare a contractelor.
    - Informarea clientilor asupra documentelor solicitate si obtinerea acestor documente

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (45)