Customer Support - Tigari Electronice

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Customer Support - Tigari Electronice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.02.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Nivel mediu de limba engleză (vorbit și scris) ;
    - Experienta in relationarea cu clientii constituie un avantaj;
    - Orientare excelentă spre client, precum și abilități bune de comunicare și organizare;
    - Bune abilități de operare PC.

    Responsabilitati

    - Oferirea de informații / soluții clienților cu privire la serviciile companiei pe email,chat sau
    telefonic;
    - Documentarea tuturor operațiunilor din baza de date a companiei, in conformitate cu
    procedurile de lucru;
    - Prioritizarea si gestionarea mai multor cazuri la un moment dat;

    Alte informatii

    - Contract individual de munca;
    - Program de lucru flexibil si se lucreaza 5 zile din 7 cu 2 libere consecutive;
    - Tichete de masa cu valoare de 315 ron / luna;
    - Training specializat si esti platit pe toata durata acestuia;
    - Decont transport in valoare de 120 lei;
    - Beneficii medicale la MedLife;
    - Bonusuri trimestriale;
    - Beneficii pentru salariati acordate lunar;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (539)