Consultant Payroll

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Resource Management Services active.


Vezi toate job-urile Consultant Payroll active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a fost infiintata in anul 1992, fiind una dintre primele companii de resurse umane din Romania. Compania a inceput prin a oferi servicii de executive search si s-a dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania.
    Ulterior, in portofoliul nostru au fost adaugate servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.
    BIA HR este unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, de aceea suntem alaturi de managerii de HR de peste doua decenii. Astfel, de mai bine de 25 de ani, partenerii nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate care au ales sa lucreze cu noi, au beneficiat de cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si de beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.
    Din momentul intrarii in vigoare a GDPR-ului, BIA a luat toate masurile necesare pentru a asigura respectarea noilor standarde privind protectia datelor si continua sa trateze cu un interes crescut acest aspect. In acest sens investim constant in cresterea nivelului de securitate a sistemelor de prelucrare date si in instruirea propriilor angajati. Pe langa aspectul legal implicat, acest demers a presupus implementarea de masuri tehnice suplimentare in vederea protectiei datelor, dar si o eficienta operationala mai mare. Respectarea GDPR-ului a crescut increderea si loialitatea partenerilor nostri si a adus satisfactie propriilor angajati.

    Cerinte

    - Experienta anterioara Payroll minim 3 ani;
    - Foarte bune cunostinte de legislatia muncii si legislatie fiscala legata de payroll;
    - Experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de payroll (SAL – reprezinta avantaj);
    - Cunostinte Excel la nivel avansat;
    - Limba engleza la nivel avansat;
    - Studii superioare finalizate;
    - Foarte bune abilitati de comunicare;
    - Puternica orientare spre client, disponibilitate de a raspunde solicitarilor clientilor intr-o maniera profesionista;
    - Atitudine proactiva, orientata spre rezolvarea problemelor;
    - Capacitatea de a lucra cu termene stricte;
    - Atentie la detalii;

    Responsabilitati

    - Gestionarea solicitarilor clientilor intr-un mod profesionist;
    - Preluarea si verificarea datelor primare primite de la clienti;
    - Intocmirea, verificarea si transmiterea statelor de plata si a declaratiilor lunare catre clienti si autoritati;
    - Intocmirea, verificarea si depunerea fiselor fiscale;
    - Administrarea bazelor de date ale clientilor asignati;
    - Gestionarea acordarii tichetelor de masa;
    - Raportarea situatiile statistice;
    - Pregatirea bazelor de date pentru clientii noi si efectuarea importului acestora in sistem;

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Vei avea oportunitatea de a lucra in cadrul unei echipe dinamice, consultative;
    - Vei avea ocazia sa inveti si sa iti diversifici cunostintele profesionale;
    - Iti vom oferi un salariu atractiv;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BIA Human Resource Management Services. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BIA Human Resource Management Services >>