Consultant Payroll
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BIA Human Capital Solutions active.Vezi toate job-urile Consultant Payroll active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | BIA Human Capital Solutions |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.07.2020 |
Remote work: | On-site |
BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate.
Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare.
Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.
Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA Human Capital Solutions este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.
In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.
Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.
- Experienta anterioara Payroll minim 3 ani;
- Foarte bune cunostinte de legislatia muncii si legislatie fiscala legata de payroll;
- Experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de payroll (SAL – reprezinta avantaj);
- Cunostinte Excel la nivel avansat;
- Limba engleza la nivel avansat;
- Studii superioare finalizate;
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Puternica orientare spre client, disponibilitate de a raspunde solicitarilor clientilor intr-o maniera profesionista;
- Atitudine proactiva, orientata spre rezolvarea problemelor;
- Capacitatea de a lucra cu termene stricte;
- Atentie la detalii;
- Gestionarea solicitarilor clientilor intr-un mod profesionist;
- Preluarea si verificarea datelor primare primite de la clienti;
- Intocmirea, verificarea si transmiterea statelor de plata si a declaratiilor lunare catre clienti si autoritati;
- Intocmirea, verificarea si depunerea fiselor fiscale;
- Administrarea bazelor de date ale clientilor asignati;
- Gestionarea acordarii tichetelor de masa;
- Raportarea situatiile statistice;
- Pregatirea bazelor de date pentru clientii noi si efectuarea importului acestora in sistem;
Beneficii:
- Vei avea oportunitatea de a lucra in cadrul unei echipe dinamice, consultative;
- Vei avea ocazia sa inveti si sa iti diversifici cunostintele profesionale;
- Iti vom oferi un salariu atractiv;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HR Payroll Consultant BUCURESTI, | |
Business Development Manager (Payroll Services) Aplica fara CV | |
Payroll Specialist Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (35) |
Raporteaza eroarea la