Asistent Achiziții

Angajator: Crosswork
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Crosswork este o companie de recrutare la nivel national, cu birouri in Bucuresti si Iasi, ce ofera atat servicii de recrutare cat si de munca temporara si administrare de personal.

    Cerinte

    - Gandire critica si capacitate de analiza si sinteza;
    - Excelente abilitati de interactiune cu colegii si partenerii companiei;
    - Orientare catre client si catre a oferi servicii cu promptitudine si profesionalism;
    - Persoana dinamica, cu initiativa si capabila de a gestiona responsabilitati variate;
    - Competente de raportare;
    - Nivel avansat Excel, Power Point;
    - Experienta de minim 2 ani operare SAP, Navision

    Responsabilitati

    - Trimite comenzile catre furnizori conform procedurilor interne si a celor agreate cu furnizorii;
    - Verifica si se asigura de indeplinirea cu succes a tuturor etapelor din procesul de livrare a comenzilor (confirmarea de comanda de catre furnizori, reglarea discrepantelor, urmarirea productiei la timp, asigurarea sosirii camioanelor la data programata, etc);
    - Realizeaza receptia scriptica a marfii: stabilirea locatiei (depozitului) de descarcare in functie de rapoartele emise anterior (stocuri, disponibilitati, buget vanzari pe urmatoarele saptamani).
    - Se asigura de integritatea receptiei si reglarea diferentelor;
    - Este responsabil de raportari: intocmeste si trimite rapoarte saptamanal (stocuri, forecasturi, prezentari, simulari) conform cu cerintele locale sau de la invel international;