Ofiter vanzari prin telefon

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Ofiter vanzari prin telefon active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.04.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    – Abilitati de comunicare foarte bune;
    – Abilităţi de vânzare şi negociere;
    – Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
    – Cunostinte de baza de operare PC

    Responsabilitati

    Responsabilitățile tale în cadrul echipei:
     gestionarea apelurilor cu clienții companiei în cadrul activității de tip call center (inbound/outbound)
     furnizarea răspunsurilor la solicitările clienților
     asigurarea unui nivel înalt de calitate al serviciilor de reprezentare, conform cu standardele stabilite de către companie
     raportarea constantă către superiorul direct și management
     implicare și determinare în atingerea target-ului
     alte responsabilități necesare în desfășurarea activității

    Alte informatii

    Considerăm avantaje:
    -Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj;
    -Experienta in domeniul telesales/ recuperare creante/call-center/financiar-bancar;​
    -Motivare și flexibilitate
    -Abilități excelente de comunicare și determinare
    -Orientare către rezultate și abilitate de lucru sub presiune