Sef Receptie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Meda active.


Vezi toate job-urile Sef Receptie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Meda
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 21.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Poate ne știi de pe Facebook, pe care punem chestii super mișto. Așa ne spun consumatorii și fanii.  

    Dacă “îți sunăm cunoscut” dar nu știi de unde să ne iei, atunci probabil ne știi direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurștii noștri din piept de pui, cei mai vânduți din piață și galaxie. E bine și așa.

    Oricum, suntem mai serioși decât părem, avem și niște cifre pentru tine. Meda Prod ’98 SA a apărut în 1998, în București, deci facem 20 si un pic de ani, suntem de-o seamă cu voi.

    Și am crescut până am ajuns pe a patra poziție în piață. Aici suntem azi.

    Avem 700 de angajați și depozite în București, Craiova, Arad, Turda și Bacău. Din 2008 fabrica s-a modernizat și astfel produce până la 40 tone de mezeluri/zi. Deținem certificările ISO 9001 și ISO 22.000 pentru calitate și siguranță alimentară. Suntem în majoritatea lanturilor de comert modern și în peste 3.000 de magazine din comerțul tradițional.

    Acum că ți-am zis despre noi îți zicem și ce asteptam de la tine. Cum și noi suntem o companie de “millennials”, tânără și cu atitudine, căutăm același spirit și la tine. Tânăr, dar responsabil, cu “gust” pentru calitate, spirit de echipă și chef de performanță.

    Cerinte

    - Studii medii – obligatoriu / studii universitare – prezinta un avantaj;
    - Diploma de receptioner - obligatoriu;
    - Cunoasterea a cel putin 2 limbi straine de circulatie internationala;
    - Nivel avansat de cunoastere a pachetului MS Office, cunoasterea programului Fidelio- constituie un avantaj;
    - Cunoastea prevederile standardului ISO 9001:2000, procedurile si instructiunile de lucru specifice;
    -Experienta minima 3 ani pe un post cu responsabilitati similare;
    - Atitudine pozitiva, excelente abilităţi de comunicare, flexibilitate, amabilitate, seriozitate, punctualitate;
    -Rapiditate in realizarea sarcinilor;
    - Recomandari de la cel putin un loc de munca anterior.

    Responsabilitati

    Titularul postului va avea rolul de reprezentare a hotelului in fata clientilor in toate etapele sejurului.

    Atributii:
    -Asigura calitatea constanta a serviciilor oferite oaspetilor de catre receptie;
    - Se implica in primirea si mentinerea oaspetilor fideli hotelului;
    -Raspunde in scris solicitarilor referitoare la cereri de informatii si de asemenea, plangerilor;
    - Cunoaste, respecta si aplica in mod corect procedurile si instructiunile de lucru specifice si face propuneri de imbunatatire a acestor proceduri, precum si de noi proceduri;
    -Cunoaste si urmareste permanent documentele operative privind camerele libere si ocupate;
    -Propune solutii pentru comenzile ce nu pot fi onorate, aducandu-le la cunostinta solicitantului (decalarea sejurului): cazare in alt hotel, inchirierea la particulari;
    - Dirijeaza activitatea intregului personal de hol, organizand toate actiunile legate de atributiile acestora (diferite comisioane, procurari bilete, transmiteri mesaje, comenzi taxiuri);
    -Ia cunostinta de defectiunile ivite in hotel si anunta conducerea unitatii sau meseriasii pentru remedierea lor, pentru unele defectiuni se ocupa personal de inlaturarea lor, ia masurile ce se impun;
    -Se ingrijeste de toate masurile de securitate ale hotelului, controlul pe etaje, reducerea luminilor, inchiderea geamurilor in caz de furtuna etc. (personal sau prin utilizarea altor lucratori);
    - Depune incasarile in lei pe baza monetarului;
    - Face balanta incasarilor zilnice;
    - Primeste si distribuie corespondenta;
    -Verifica si aproba pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane;
    -Indeplineste si alte atributii incredintate de conducerea unitatii sau conducerea societatii in contextul si pentru buna derulare a activitatii.

    Alte informatii

    Complex Melodia este una din cele mai noi locatii de 4 stele de pe litoralul romanesc al Marii Negre. Complexul turistic are un design atat modern cat si functional, care creeaza prin simbioza o atmosfera confortabila si placuta.

    Complexul dispune de:
    -spatii de cazare, mobilate modern cu balcoane proprii, avand ca si dotari standard sisteme de climatizare, TV LCD si televiziune prin cablu;
    - zona de relaxare (sala de fitness, sauna, camera de relaxare si camera de masaj);
    - zona de piscine pentru adulti si o piscina pentru copii) dotata cu paturi, sezlonguri si umbrele;
    - plaja privata amenajata pentru oaspetii hotelului, dotata cu umbrele, sezlonguri si masute;
    -un club pentru copii si locurile de joaca ”Nelson Park” si “Prichindel Land”;
    - un restaurant cu terasa si un bar de piscina;
    -3 Sali de conferinta: „Conference Melodia”.


    Hotel Favorit este situat la granita Statiunii Venus cu Statiunea Cap Aurora. Complexul dispune de:
    -spatii de cazare modernizate avand ca si dotari baie proprie cu dus;
    -TV, televiziune prin cablu, frigider;
    - loc de joaca pentru copii;
    -parcare privata;
    - wi-fi in spatiile publice ale hotelului.

    Venus Holiday promoveaza o atmosfera de lucru pozitiva si profesionala. Suntem mereu in cautare de oameni talentati si pasionati, asa ca ai toate motivele sa te alaturi echipei noastre!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Constanta, Craiova, Job national

    Constanta,

    3000 - 3500 RON NET / luna
    Constanta,

    Vezi job-uri similare (4)