Responsabil Receptie - Companie PHARMA

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil Receptie - Companie PHARMA active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.03.2020
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Candidatul ideal este o persoana care sa prezinte bune cunostinte de utilizare a computerului (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), spirit de lucru in echipa si proactivitate, sa dovedeasca abilitati excelente de gestionare a timpului si capacitate de a prioritiza, precum si usurinta de a se adapta unor standarde etice inalte.

    Se solicita cunostinte cel putin medii de limba engleza si studii superioare finalizate.

    Responsabilitati

    Receptioneaza apelurile primite, le directioneaza catre persoanele relevante si/sau ofera informatii apelantilor in functie de situatie.
    Directioneaza emailurile si faxurile primite persoanelor relevante.
    Primeste vizitatorii, solicita informatii despre natura vizitei si directioneaza vizitatorii catre persoanele relevante.
    Mentine si actualizeaza Registrul vizitatorilor; distribuie cardurile de vizitator si se asigura ca acestea sunt returnate la sfarsitul programului de lucru sau la terminarea vizitei, daca acesta nu se desfasoara pe parcursul intregii zile.
    Realizeaza programari pentru intalnirile din cadrul companiei, rezerva sali de sedinte si se asigura ca toate detaliile logistice sunt asigurate conform solicitarilor.
    Inregistreaza zilnic toate facturile primite din partea clientilor interni.
    Primeste si distribuie corespondenta persoanelor relevante.
    Transmite prin email monitorizarile de presa si le arhiveza electronic.
    Asigura necesarul de materialele consumabile, papetarie si protocol; transmite comenzile catre furnizori pentru a asigura necesarul zilnic.
    Asigura suportul administrativ pentru colegii aflati la birou in cadrul evenimentelor interne (sedinte, proces de inductie, vizite de lucru, etc.) verifica salile de sedinta, card/urile de acces, ofera instructiuni, indrumare, etc.
    Asigura suportul logistic colegilor din birou in ceea ce priveste deplasarile externe (bilete de avion, cazare, transferuri etc.).
    Suport administrativ pentru Dep. IT, prelucrarea desfasuratoarelor lunare, transmitere catre furnizori a comenzilor pentru achizitia de bunuri si redactarea interna a cererilor de comanda/PO-urilor.
    Verifica facturile primite de la toti furnizorii cu care colaboreaza si se asigura ca acestea indeplinesc standardele si cerintele companiei.

    Alte informatii

    Pachet salarial atractiv.
    Oportunitati reale de crestere in cadrul unei companii multinationale de renume.